آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

خانواده شهدا در شهرری تجلیل شدند

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری همزمان با هفته دولت با حضور در منزل خانواده چند تن از شهدای این شهرستان از آن‌ها تقدیر کرد.
 خانواده شهدا در شهرری تجلیل شدند
  به گزارش  راگانیوز به نقل از فارس مهدی ابوالحسنی بعدازظهر امروز و همزمان با هفته دولت به‌همراه جمعی از مسئولان، معاونان و مدیران فرهنگی شهرستان ری با حضور در منزل خانواده چند تن از شهدای این شهرستان‌ با آن‌ها دیدار و از رشادت‌ها و فداکاری‌های آنان تقدیر کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری در این دیدار ها، ضمن گرامیداشت هفته دولت و تبریک دهه کرامت، جانفشانی شهدای گرانقدر دفاع مقدس را در پاسداری از مرزهای عقیدیتی و جغرافیایی را ستود.

وی گفت: تجلیل از خانواده شهدای گرانقدر اختصاص به ایام خاص ندارد و در همه روزها و ساعات باید به یاد شهدا و قدردان خانواده‌های معظم آنان باشیم.

ابوالحسنی با حضور در خانواده شهدا ضمن ادای احترام به مقام شامخ خانواده شهدا و شهدای والامقام انقلاب اسلامی بار دیگر با آرمان‌های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، شهدا و رهبر معظم انقلاب عهد و پیمان بست.

این گزارش حاکی است، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری در این برنامه فرهنگی خود با از خانواده معظم شهیدان جهانی، عزیزنژاد، عبداللهی و شجاعی دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.