آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

پیکر خادم الشهدا و ایثارگران باقرشهر در آرامگاه ابدیش آرام گرفت

پیکر شادروان محمود فخامتی مسئول امور ایثارگران شهرداری باقرشهر با حضور مدیران شهری و اهالی فرهنگ و رسانه و جمعی از مردم باقرشهر تشییع و ظهر امروز در بهشت زهرا سلام الله علیها، آرامگاه ابدی خویش آرام گرفت و به یاران و برادر شهیدش پیوست.

6666

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر، پیکر حاج محمود فخامتی خادم الشهدا، رزمنده هشت سال دفاع مقدس، یار و یاور خانواده معظم شهداء و ایثارگران، بسیجی خستگی ناپذیر و مشاور شهردار باقرشهر در امور ایثارگران باقرشهر با بدرقه مدیران و مسئولان شهری و اهالی فرهنگ و رسانه و جمعی از مردم پس از تشییع پرشور و باشکوه ظهر امروز در قطعه 232 بهشت زهرا سلام الله علیها آرام گرفت.

بر اساس این گزارش، مرحوم محمود فخامتی از فعالان انقلاب در کنار مقام معظم رهبری در حزب جمهوری اسلامی فعالیت انقلابی داشتند و برادر شهید طلبه حميدرضا فخامتی از شهدای حوزه علمیه شهرری و مدت چهار سال و اندی در جبهه ها بعنوان مسئول گردان  تخریب و اطلاعات عملیات و جانباز دوران دفاع مقدس بودند که بعد از جنگ هم در رسیدگی به خانواده شهدا فعالیت داشتند و خادم اهل بیت عصمت و طهارت نیز بودند.

این گزارش می افزاید، مراسم تشییع این برادر شهید، امروز (6شهریور) از مقابل منزل وی در مجتمع مسکونی شهید علی آبادی (نیروگاه گازی ری) از ساعت 10صبح آغاز شد و سپس ظهر امروز در قطعه 232، ردیف 87 بهشت زهرا سلام الله علیها، آرامگاه ابدی خویش آرام گرفت و به یاران و برادر شهیدش پیوست.

خاطرنشان می گردد: مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شادروان محمود فخامتی امروز در مسجد قمر بنی هاشم علیه السلام، ساعت 16 لغایت 18 برگزار و مراسم شام غریبان نیز امشب به میزبانی هیئت های باقرشهری برپا خواهد شد.

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر درگذشت این خادم شهدا و ایثارگران باقرشهر را تسلیت عرض کرده و علو درجات برای وی و صبر جمیل را برای بازماندگان، همکاران و دوستان وی را از درگاه ربوبیت خواستار است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.