آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

خبرنگاران شهرستان ری برسرمزار شهید آوینی گردهم می آیند

راگانیوز- رئیس انجمن صنفی خبرنگاران شهرستان ری از گردهمایی اعضای این انجمن به مناسبت بیست و یکمین سالروز شهادت سید شهیدان اهل قلم، بر سر مزار سید مرتضی آوینی خبر داد.

 به گزارش راگانیوز به نقل از ایرناˈاسماعیل شاه محمدیˈ اظهار داشت: شهید اوینی دارای روح بزرگ و دنیا برای حضور او بسیار تنگ و کوچک بود. وی از اعماق وجود برای بچه های جنگ و دفاع مقدس کار می کرد و روایت فتح یادگار ماندگار این شهید است.

وی افزود: بزرگ ترین درس شهید آوینی به اهالی رسانه نوشتن و به تصویر کشیدن حماسه و ایثار بزرگ مردان تاریخ انقلاب اسلامی بدون استفاده از الگوهای غربی و بهره مندی از فرهنگ غنی ایران اسلامی و معنویات رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس بود.

وی با اشاره به حضور بیش از 50 خبرنگار و عکاس شهرری در سالروز سید شهیدان اهل قلم تاکید کرد: باید اندیشه های شهید آوینی را در بین خبرنگاران و اهالی رسانه بیش از گذشته تبیین کرد.

رییس انجمن صنفی خبرنگاران شهرستان ری افزود: با برنامه ریزی های انجام شده روز پنجشنبه بیست و یکم فروردین ماه از ساعت 11 تا 13 با حضور برسرمزار شهید آوینی ضمن تجدید میثاق به آرمان های والای شهدا تجدید پیمان خواهیم کرد.

شاه محمدی، تاکید کرد: در این مراسم برنامه هایی همچون سخنرانی و مداحی در نظر گرفته شده و سپس شرکت کنندگان بر مزار شهیدان هفتم تیر ، هشت شهریور و شهدای دفاع مقدس حضور یافته و در ادامه به منظور تجدید بیعت با آرمانهای والای امام راحل در حرم مطهر امام خمینی(ره) حضور خواهند یافت.

وی افزود: در پایان این مراسم اعضای انجمن صنفی خبرنگاران، نماز ظهر و عصر را به امامت حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی(ره) تولیت آستان مقدس امام راحل به جای می آورند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.