آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

به مناسبت سال جدیدشهردار باقرشهر به همراه معاونین و مدیران شهرداری با اعضای شورای اسلامی باقرشهر دیدار کردند .

به مناسبت سال جدید

شهردار باقرشهر به همراه  معاونین و مدیران شهرداری با اعضای شورای اسلامی باقرشهر دیدار کردند .

به گزارش سایت اطلاع‌رسانی شورای اسلامی باقرشهر ،در این دیدار به مناسبت آغاز سال جدید  شهردار باقرشهر به همراه معاونین و مدیران شهرداری  در ساختمان شورای اسلامی باقرشهر حضور یافته و سال جدید را به اعضای شورای اسلامی باقرشهر تبریک گفتند.

سعید استاد فرج شهردار باقرشهر در این دیدار با تبریک سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی به رییس و اعضای شورای اسلامی باقرشهر، ایشان را نمونه مردانی قانون‌مدار و مدیرانی توانمند در عرصه مدیریت شهری دانست و گفت: من با شوراهای بسیاری کارکرده‌ام و مدیریت‌های شهری زیادی را می‌شناسم. به جرات میتوانم بگویم جوانان بااستعداد و فرهیخته‌ای که در شورای اسلامی باقرشهر هستند، نمونه شورایی قانون‌مدار و توانمند هستند که در چارچوب قانون توانسته‌اند موفق عمل کنند. این حرف من یک تمجید و تعارف نیست بلکه واقعیتی است که هم برای من  و هم مجموعه شهرداری و مردم قابل افتخار است. امروزه سلامت شغلی یکی از ایده‌آل‌های اصول خدمت به مردم است که الحمدالله در مدیریت شهری ما این امر محقق شده است.
وی در ادامه افزود : منتخبین مردم در شورای اسلامی شهر دلسوز، این شهر هستند و با همه تلاش خود، سعی دارند آبادانی و عمران شهر را به بهترین وضعیت برسانند. همین روحیه مردم‌داری و ایمان این عزیزان برای این شهر سرمایه است . در سالی که گذشت شهرداری از نظر اعتباری با مشکلاتی مواجه شد که به پشتوانه تلاش این دوستان و مشارکت بالای شهروندان و البته تلاش همکاران شهرداری با وجود این مشکل، امسال سال عمرانی خوبی را پیش رو خواهیم داشت.

 رئیس شورای اسلامی باقرشهر ضمن تبريك سال جديد و آرزوي موفقيت براي مديران شهرداری با اشاره به فرموده مقام معظم رهبري مبني بر “سال اقتصاد و فرهنگ” اذعان داشت: اميدواريم در سال جديد با عزم و اراده قوي و مديريت جهادي شاهد خدمت رساني شايسته به مردم باشيم و اين امر نيازمند تلاش و پشتكار مديران شهري خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.