آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

مسئول سلامت و بهداشت شهرداری: باقرشهر پتانسیل تبدیل شدن به شهر ایمن را دارد

 به گزارش راگا نیوز به نقل از سایت  شهرداری باقرشهرقنبری ٰ مسئول سلامت و بهداشت شهرداری  با تبریک فرا رسیدن روز جهانی بهداشت ٰ ضعیت سلامت و بهداشت باقرشهر را نسبتا خوب ارزیابی کرد و گفت : باقرشهر با توجه به تراکم جمعیت از نظر درمانگاههای عمومی وضعیت تقریبا خوبی را داراست . پزشکان حاذقی نیز در این شهر مطب دارند که در کنار داروخانه ها به مردم خدمات قابل قبولی را ارائه می دهند . اما وجود مرکز اورژانسی در  شهر از اولویت هایی است که باید مورد توجه مسولان بهداشت و درمان کشورمان قرار گیرد. متاسفانه شهروندان باقرشهری در  وضعیتهای اورِژانسی مجبور هستند به شهرستان ری یا تهران  مراجعه کنند که این دوری مسافت اغلب موجب حاد شدن وضعیت بیماران نیز می شود.

مسئول سلامت و بهداشت شهرداری باقرشهر در ادامه از وضعیت سلامت و اجرای طرح های واکسیناسیون هپاتیت و دیگر واکسیناسیون ها برای پرسنل شهرداری و شورای اسلامی شهر خبر داد و این طرح را در راستای سلامت سازی نیروهای خادم به مردم دانست .

وی با اشاره به این که روز هجدهم فروردین روز بهداشت جهانی نامگذاری شده استٰ گفت: بهداشت جهانی وقتی محقق می شود که بهداشت عمومی در میان جوامع به حد اعلای خود رسیده باشد و این امر فقط با رشد بهداشت فردی صورت می پذیرد. از این رو از شهروندان عزیز می خواهیم فرزندان خود را با اصول بهداشتی فردی بیش از پیش آشنا کنند . شهر باقرشهر با توجه به دقت مهندسین شهرسازی و عمران و همچنین وضعیت بهداشتی و سلامتی شهری است که قابلیت رسیدن به عنوان شهر ایمن را دارد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.