آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید مدارس محدوده حریم و روستاهای جنوب تهران بهسازی شد

راگا نیوز: قائم مقام شهرداری منطقه 20 تهران با اشاره به ارائه خدمات شهرداری به بخش حریم و روستاهای تحت پوشش از بهسازی مدارس آن محدوده خبر داد.

اصغر عطائی امروز در گفت‌وگو با فارس گفت: در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید مدارس این منطقه با اولویت مدارس بخش حریم و روستاهای آن محدوده بهسازی شد.

قائم مقام شهرداری منطقه 20 با اشاره به اینکه بخشی از ناحیه شش و ناحیه هفت این منطقه در بخش حریم و خارج از محدوده قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: تاکنون 22 مدرسه بخش حریم و مدارس روستاهای قمی‌آباد، مقیم‌آباد، کریم‌آباد، قلعه نو، گل تپه، اسلام‌آباد، محمودآباد، طالب‌آباد و چالطرخان بهسازی شده است و تا زمان بازگشایی مدارس همچنان ادامه دارد.

وی به اهمیت زیباسازی و رفع آلودگی‌های بصری در مدارس اشاره کرد و اظهار داشت: تعویض درب کلاس‌ها، بازسازی سرویس بهداشتی، تعویض رادیاتور، نقاشی دیواری، رنگ‌آمیزی مبلمان و کلاس‌های درس، خط کشی حیاط مدارس و … از جمله اقدامات عمرانی است که در مدارس این منطقه در حال اجراست.

قائم مقام شهرداری منطقه 20 در ادامه به ایمن‌سازی مسیر رفت و آمد دانش‌آموزان نیز اشاره کرد و افزود: نصب علائم و تجهیزات ترافیکی، خط کشی عابر پیاده و نصب علائم هشدار دهنده از اقداماتی است که در سطح این منطقه انجام می‌شود.

همکاری شهرداری و آموزش و پرورش با هدف افزایش تعاملات میان بخشی دستگاه‌های مختلف مرتبط با مدیریت شهری در زمینه مسایل آموزشی و مراکز تحصیلی و آموزشی و ارتقای سطح خدمات فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و بهداشتی به دانش‌آموزان انجام می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.