آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

در سامانه 1888 شهرداری منطقه 20 صورت گرفت مشارکت بیش از 2500 ناظر افتخاری در شهرری

 

راگا نیوز: مدیر سامانه نظارت همگانی 1888 شهرداری منطقه 20 از جذب و مشارکت دو هزار و 540 شهروند این منطقه به عنوان ناظر افتخاری سامانه خبرداد.
در سامانه 1888 شهرداری منطقه 20 صورت گرفت مشارکت بیش از 2500 ناظر افتخاری در شهرری

راگا نیوز:حمید‌رضا قلیچ‌خانی امروز در گفت‌وگو با فارس  از جذب و مشارکت دو هزار و 540 شهروند این منطقه به عنوان ناظر افتخاری این سامانه خبرداد و نظارت شهروندان بر عملکرد مدیریت شهری را حق طبیعی آنان برشمرد.

مدیر سامانه نظارت همگانی 1888 شهرداری منطقه 20 اظهار داشت: طرح جذب ناظران افتخاری زمینه مشارکت در اداره امور شهر را برای شهروندان به خوبی فراهم کرده است و این در حالی است که تعداد ناظران افتخاری این منطقه به عنوان جنوبی‌ترین منطقه شهر تهران به 2 هزار و 540 شهروند رسیده است.

وی در ادامه ارتقا کیفیت زندگی شهروندان و رضایتمندی آنان را از مهمترین اهداف این طرح برشمرد و عنوان کرد: ناظران افتخاری 1888 شهرداری منطقه 20 از میان اقشار تحصیل‌کرده و صاحب‌نظر از جمله روحانیون، پزشکان، مدیران محله، دبیران، شورایاران و … انتخاب و جذب شده‌اند که با رصد مشکلات در سطح محلات و در‌خواست‌های شهروندان، مدیران شهری را در تحقق اهدافشان که نظارت، شناخت و رفع مشکلات شهری است یاری می‌کنند.

قلیچ‌خانی نظارت شهروندان بر عملکرد مدیریت شهر را از جمله حقوق شهروندی خواند و تأکید کرد: تاکنون سه کارگاه آموزشی در زمینه‌های شهرسازی و معماری، حمل و نقل و ترافیک و امور شهری و فضای سبز با حضور معاونان مربوطه و مسئولان اداره حقوقی شهرداری منطقه 20 برای ناظران افتخاری این منطقه برگزار شده است و این افراد با عملکرد حوزه‌های مورد اشاره آشنا شده‌اند.

این گزارش حاکی است با توجه به اینکه مشارکت ونظارت شهروندان در اداره امور شهر از رویکرد‌های مدیریت شهری و پایه‌های توسعه پایدار شهری است روند جذب ناظران افتخاری که به عنوان بازوان توانمند و چشم بینای مدیریت شهری هستند ادامه دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.