آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

در پی استقبال با شکوه مردم شهرستان ری از کاروان تدبیر و امید فرماندار شهرستان ری پیام تشکری صادر نمود

بسم الله الرحمن الرحیم

من لم یشکرالمخلوق لم یشکر الخالق

به لطف و عنایت خداوند متعال چهارشنبه 2 دی ماه 1394 برگ زرین دیگری بر افتخارات مردم شریف و ولایت مدار شهرستان ری افزوده شد . در این روز بیاد ماندنی و باشکوه آحاد مردم ، پیر و جوان، زن و مرد، ائمه جمعه و جماعات،  روحانی و دانشگاهی، دانش آموزان و فرهنگیان، بازاری و صنعتگر، روستایی و شهری ، اصناف، احزاب و تشکلهای سیاسی و صنفی به ویژه خانواده معظم شهداء و ایثارگران دوشادوش یکدیگر به استقبال رئیس جمهور محبوب خود آمدند و صحنه های بیاد ماندنی از وحدت و همدلی دولت و ملت را به نمایش گذاشتند.

بدون شک این استقبال با شکوه نشان داد که مردم به دولت و نظام خویش علاقه ای وافر دارند و در راه آرمانهای نظام ثابت قدم اند و بر تحقق برنامه ها و وعده های دولت اصرار دارند.

یقین دارم این استقبال به یادماندنی مایه خوشحالی همه علاقمندان به نظام و انقلاب به ویژه مقام معظم رهبری مدظله العالی شد.

اینجانب به عنوان نماینده دولت تدبیر و امید در شهرستان ری از صمیم قلب از آحاد شما مردم شریف و علاقمند به جناب آقای دکتر روحانی به ویژه جوانان عزیز، نخبگان گرانمایه، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، روحانیت معظم، احزاب و تشکلهای سیاسی، صنفی و مذهبی، ستادهای استقبال مردمی به خاطر خلق این حماسه ماندگار سپاسگزاری می نمایم.

 قطعا این استقبال با شکوه از ریاست محترم جمهور و کاروان تدبیر و امید وظیفه دولت را در خدمت رسانی صادقانه و شبانه روزی به شما مردم عزیز تشدید خواهد نمود.

از خداوند متعال عزت، سربلندی و سرافرازی شما مردم مومن، ولایتمدار با فرهنگ ، مهمان نواز و افتخار آفرین شهرستان ری را مسئلت می نمایم.

از ریاست محترم جمهور و هیات دولت نیز به خاطر عنایت ویژه به شهرستان ری و نیز سفر اختصاصی به این خطه تاریخی، کهن و شهیدپرور سپاسگزاری می نمایم.

ومن الله التوفیق

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.