آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

دشمنان منتظر فرصتهایی هستند تا به کیان اسلامی ایران آسیب برسانند

 

دشمنان منتظر فرصتهایی هستند تا به کیان اسلامی ایران آسیب برسانند
فرجی:
دشمنان منتظر فرصتهایی هستند تا به کیان اسلامی ایران آسیب برسانند
راگا نیوز: نائب رئیس شورای اسلامی باقرشهر اظهار داشت: دشمنان منتظر فرصتهایی هستند تا به کیان اسلامی ایران آسیب برسانند، بنابراین با بهره مندی از رهنمودهای مقام معظم رهبری باید مراقب همه احوالات باشیم و نگذاریم خدشه ای بر آرمانهای انقلاب اسلامی ایران وارد شود.
 

 نشست شهردار و مدیران شهرداری باقر شهر با ریاست و اعضای شورای اسلامی این شهر ظهر دوشنبه در سالن اجتماعات شهرداری باقرشهر برگزار شد.

امانتداری و اخلاص در عمل از ویژگیهای مهم خادمان صادق مردم است

 به گزارش راگا نیوز به نقل از مهر,رئیس شورای اسلامی باقرشهر در این نشست گفت: امانتداری و اخلاص در عمل از ویژگیهای مهم خادمان صادق مردم است و خدمت به مردم در صورتی عبادت محسوب می شود که همه با تمام توان و با روحیه سازندگی، سعی بر آن داشته باشیم تا خالصانه و صادقانه برای مردم کار کنیم.

پرویز صادقی افزود: مهمترین اصل در مدیریت شهری، این است که شهروندان هر تقاضایی که داشته باشند مسئولان موظفند با حسن برخورد، به خواسته آنها رسیدگی کنند، البته گاهی این خواسته غیر قانونی است که باید شهروند را توجیه کنیم که دلیل عدم انجام درخواست او چیست و هر گاه درخواست شهروندان قانونی بود، وظیفه مسئولان است که به درخواست آنها رسیدگی کنند.

وی تصریح کرد: آنچه بسیار اهمیت دارد این است که باید اصل تکریم ارباب رجوع را رعایت کرد و نباید این فرمایش مقام معظم رهبری را از یاد ببریم که مردم بر گردن مسئولان حق دارند و همان طور که حضرت علی(ع) فرموده اند “خوشرویی با مردم بزرگترین احسان است”.

صادقی ادامه داد: حوزه هایی که ارتباط بیشتری با شهروندان دارند باید بیشتر مراقبت کنند تا مبادا بی حوصلگی یا عدم اطلاع شهروندان از قوانین، باعث شود خدای ناکرده برخورد بدی بین مسئولان و شهروندان پیش آید .

شهردار باقرشهر نیز در این نشست گفت: این نشست بهانه ای است تا به بررسی عملکرد و فعالیت خود در سالی که گذشت بپردازیم و به این بیاندیشیم که چه طور می توانیم در زمان باقی مانده حداکثر خدمات را به اهالی خوب و قدردان باقرشهر ارائه دهیم.

جمشید سعادتمند افزود: بحمدالله به لطف خداوند همه اعضای شورای شهر باقرشهر بیشتر قانونمند و ظابطه مند تا هستند تا اینکه رابطه مند باشند پس بدیهی است در این شرایط خدمات خوبی می توان به شهروندان ارائه داد.

نگذاریم خدشه ای بر آرمانهای انقلاب اسلامی وارد شود

نائب رئیس شورای اسلامی باقرشهر نیز در این نشست به نامگذاری سال 92 با عنوان “سال حماسه اقتصادی و حماسه سیاسی” اشاره کرد و بیان داشت: سال 92 که پیش رو داریم، همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند سالی سرنوشت ساز است.

علی فرجی اضافه کرد: در عرصه اقتصاد و سیاست تصمیم گیریها و تصمیم سازیهایی به وقوع می پیوندد که در سطح کلان کشور را تحت تأثیر قرار می دهد؛ دشمنان منتظر فرصتهایی هستند تا به کیان اسلامی ایران آسیب برسانند بنابراین با بهره مندی از رهنمودهای مقام معظم رهبری باید مراقب همه احوالات باشیم و نگذاریم خدشه ای بر آرمانهای انقلاب اسلامی ایران وارد شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.