آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

دعوت اعضای شورای اسلامی شهر باقرشهر به حضور گستره مردم در راهپیمایی 22 بهمن

00

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ اعضای شورای اسلامی شهر باقرشهر  ضمن پاسداشت یوم الله 22 بهمن در فرخوانی از ملت همیشه در صحنه ایران به خصوص مردم شریف باقرشهر درخواست کردند ، امسال نیز همچون گذشته با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی ، وحدت و همبستگی خود را در زیر سایه ولایت فقیه و در آستانه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی به جهانیان نشان دهند .

حضور پرشور می تواند نمایانگر وحدت و همدلی مردم ایران و گامی محکم در جهت تحقق اهداف دولت تدبیر و امید و آرمان های نظام جمهوری اسلامی ایران در دوران پسابرجام باشد . اینک که این پیروزی باشکوه ، سی و هفتمین سال خود را سپری می کند، بر هر ایرانی سرافراز لازم است که برای دفاع از آرمان های بنیانگذار انقلاب ، شهدا و نیز حفظ آرمان های انقلاب اسلامی ، تا پای جان ایستادگی کند.

در ادامه این بیانیه آمده است : سی و هفت سال پیش مردم قیام کرده و خون خود را در راه پیروزی انقلاب اسلامی نثار کردند لذا ما وظیفه داریم در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنیم و حق خون شهدا را ادا کنیم . ملت ایران با حضور گسترده نشان می دهد که هنوز بیدار و هوشیار است و در مقابل کوچکترین توطئه دشمنان ایستادگی خواهند کرد و هیچگاه صحنه را ترک نمی کنند و ادامه دهنده راه شهدا و دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلابی هستند .

اعضای شورای اسلامی شهر باقرشهر از مردم غیور که نقشی برجسته و تاثیرگذار در حفظ آرمان های انقلاب شکوهمند اسلامی دارند، دعوت می نمایند تا همصدا با دیگر اقشار جامعه در راهپیمایی22  بهمن ماه حضور یابند .

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.