آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

دولت تدبیر و امید نسبت به اشاعه ورزش اهتمام ویژه ای دارد

کریم رئوف روز چهارشنبه در دیدار با علیرضا جدیدی قهرمان هشت دوره مسابقات کیک بوکسینگ کشورمان اظهارداشت: از منظر رهبر معظم انقلاب ورزش پدیده ای ارزشی، فرهنگی و اخلاقی است که در صورت برخورداری از شرایط لازم همراه با زنده نگهداشتن شعائر دینی و معنوی می توان موجبات پیشرفت کشور را از طریق تربیت نیروی انسانی سالم، عالم، با همت و دیندار رقم بزند.

وی با بیان اینکه ورزش قهرمانی در واقع نخبه پروری در باب ورزش است، افزود: فرزندان رشید و دلاور مردم ایران اسلامی با کسب عناوین قهرمانی در عرصه های بین المللی ضمن به اهتزاز در آوردن پرچم کشورموجب غرور همه هموطنان در اقصی نقاط جهان می شوند.

رئوف تصریح کرد: قهرمانان و پهلوانان ورزشی کشور سفیران هویت، تشخص، عزم راسخ، هوش بالا، ایمان و پایبندی به شریعت ملت ایران هستند.

بخشدارقلعه نو با اشاره به اینکه ورزشکاران قهرمان همانند قله ای هستند که ضمن الگو قرارگرفتن برای جوانان مسیر آنان را هدف گذاری می کنند، گفت: قهرمانان مظهر توانایی های یک ملت هستند و به همین علت، اعتماد به نفس و اعتماد ملی مردم را افزایش می دهند.

وی در پایان ضمن تشکر از تلاش و کوشش بی وقفه علیرضا جدیدی درعرصه ورزش و کسب عناوین قهرمانی و سربلندی جمهوری اسلامی ایران در بین کشورهای جهان به از وی با اهدای لوح یادبود تقدیر کرد.

علیرضا جدیدی قهرمان 8 دوره مسابقات جهانی و آسیایی در رشته کیک بوکسینگ در بخشداری قلعه نو حضور یافت.

علیرضا جدیدی متولد 1367 در روستای فیروزآباد دارای 5 مدال جهانی – سه مدال آسیایی و یک مدال المپیک که با حضور در 8 مسابقه بین المللی بعنوان پر مدال ترین ورزشکار در سال 2009 و 2014 معرفی شده بود.

وی در این دیدار به مشکلات و سختی های رشته کیک بوکسینگ اشاره و خواستار حمایت مسوولان و دولت شد و افزود: ورزشکاران حرفه ای برای تداوم قهرمانی و کسب عناوین بین المللی نیازمند توجه جدیدی مسوولان است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.