آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

تجلیل از خبرنگار پیشکسوت ری/شیرازی این بار خودش به تیتر اخبار تبدیل شد

تجلیل از خبرنگار پیشکسوت ری/شیرازی این بار خودش به تیتر اخبار تبدیل شد

 به گزارش راگانیوز به نقل از فارس، محسن شیرازی خبرنگار پیشکسوت شهرستان ری صبح امروز در نخستین همایش خبرنگاران شرق استان تهران که در شهرستان پاکدشت برگزار شد، مورد تجلیل قرار گرفت.

حسین انتظامی معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، برزین ضرغامی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های جنوب شرق استان تهران، حجت‌الاسلام حسن لزومی امام جمعه پاکدشت، علیرضا قاسمی‌فرزاد فرماندار و فرهاد بشیری نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی و جمعی از اصحاب رسانه در این همایش حضور داشتند.

یارانه و حمایت از خبرنگاران و مطبوعات، فعالیت تصاعدی رسانه‌های غیر مجاز مجازی، مشکلات بیمه و مسکن خبرنگاران و توزیع آگهی‌های دولتی و قضایی به نشریات، بخشی از مطالبی بود که در این نشست مطرح شد.

ابراز ناراحتی انتظامی از برخی بی‌اخلاقی‌های حرفه‌ای در خبرنگاری

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این همایش از برخی بی‌اخلاقی‌های حرفه ای در خبرنگاری ابراز ناراحتی کرد و گفت: این موارد جامعه خبرنگاری و رسانه‌ای را تهدید می‌کند.

حسین انتظامی در این نشست با اشاره به اهمیت موضوع اخلاق حرفه‌ای در جامعه رسانه‌ای کشور اظهار داشت: اگرچه مشکلات فراوانی در این حوزه وجود دارد اما آنچه که اصلی‌ترین اولویت برای ما محسوب می‌شود، اخلاق حرفه‌ای است.

وی در ادامه عنوان کرد: نقل مطلب از جای دیگر بدون ذکر منبع، ورود به حریم خصوصی افراد و توهین و تخریب از جمله مواردی است که جامعه خبرنگاری و رسانه‌ای را تهدید می‌کند به همین خاطر باید نسبت به آن توجه داشت.

وی در ادامه به مطالبات و سئوالات خبرنگاران حاضر در همایش پاسخ گفت.

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان این همایش از خانواده شهیدان قمی و مظفر، همچنین حجت‌الاسلام آل کاظمی مولف چندین جلد کتاب و امام جمعه سابق پاکدشت و خبرنگاران پیشکسوت جنوب شرق استان تهران تجلیل به‌عمل آورد.

به گزارش فارس، در همایش خبرنگاران جنوب شرق استان تهران، رضا فغانی نماینده روزنامه جام جم در شهرستان ری و مدیر مسئول سایت خبری جام ری به نمایندگی از خبرنگاران شهرستان ری به سخنرانی پرداخت و از محسن شیرازی خبرنگار پیشکسوت شهرستان ری و سردبیر روزنامه سراسری سایه (بخش استان تهران) تجلیل شد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.