آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

دولت و مجلس به قطعنامه گستاخانه اتحادیه اروپا پاسخ محکم دهند

راگانیوز – امام جمعه موقت ری با تقبیح تصویب قطعنامه مداخله جویانه کمیته روابط خارجی اتحادیه اروپا در قبال جمهوری اسلامی ایران گفت: دولت و مجلس باید به قطعنامه گستاخانه اتحادیه اروپا پاسخ محکم بدهند.

 

حجت الاسلام قربانعلی ابراهیمی در خطبه های نماز جمعه این شهراظهارداشت: متاسفانه اتحادیه اروپا با ادبیاتی تحکم آمیز و غیردیپلماتیک درخواست آزادی سران فتنه و سفر مقامات اروپایی به ایران با پیش شرط ملاقات با سران و عاملان فتنه را داشته است.

وی با اشاره به سایر مطالبات طلبکارانه سیاسی اتحادیه اروپا در قبال جمهوری اسلامی ایران، افزود: این اتحادیه پررویی و زیاده خواهی خود را تا بدانجا رسانده که در این قطعنامه ضمن درخواستی وقیحانه خواهان آزادی همجنس بازی در کشور اسلامی ایران شده است.

معاون امور استان های شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به تحریم های ناجوانمردانه اقتصادی علیه ایران و گستاخی غیرمتعارف و مداخله جویانه اخیر غربی ها علیه ملت، گفت: زمان آن فرا رسیده که ما هم با تعطیلی دیپلماسی خنده، ادبیات محکم، عزت مندانه و شجاعانه مورد تاکید رهبر معظم انقلاب را وارد عرصه دیپلماسی خود کنیم تا دشمنان نظام بیش از این دچار توهم نشوند.

ابراهیمی در ادامه گروه مذاکره کننده در مذاکرات 1+5 با ایران را نمایندگانی بدون اراده دانست و با اشاره به کنترل پشت پرده این گروه از سوی امریکا افزود: ما به تعبیر عبرت آموز امام راحل درخصوص ایجاد رابطه با آمریکا به هیچ وجه خواهان رابطه ارباب رعیتی یا گرگ و میش نیستیم.

وی همچنین با اشاره به نوزدهم فروردین سالروز شهادت ˈسید محمد باقر صدرˈ و خواهر مظلومش ˈبنت الهدی صدرˈ که در سال 1359 توسط رژیم بعث عراق به شهادت رسیدند، گفت: شهیدان صدر از جمله مدافعان انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) بودند که باید همواره یاد و خاطره آنها زنده نگه داشته شود.

ایرنا/

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.