آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

دو نمایشگاه صنایع دستی و سوغات شهرری در منطقه 20 برپا شد

به گزارش ایرنا از روابط عمومی شهرداری منطقه 20، برومند نامداری گفت: با حضور هنرمندان و کارآفرینان شهرری نمایشگاه صنایع دستی و کارآفرینی با برپایی 14 غرفه در مرکز ری شناسی دایر شده است که آثار ارزشمند آنان در زمینه های سفال، قلم زنی، نقاشی روی شیشه، سرمه دوزی، شیشه گری، چرم و پوست، پوشاک و … در ایام نوروز برای عرضه به زائران حرم عبدالعظیم حسنی ( ع ) و مهمانان نوروزی در مرکز ری شناسی عرضه می شود.

نامداری علاوه بر نمایشگاه خوداشتغالی مرکز ری شناسی، از برپایی 5 غرفه دیگر در مجاورت ایستگاه مترو شهرری خبر داد وگفت: در این نمایشگاه ها سعی شده است که علاوه بر حمایت و پشتیبانی از کارآفرینان و هنرآموزان منطقه 20 ، محلی مناسب برای عرصه سوغات ری برای مسافران نوروزی فراهم شود.

وی مرکز ری شناسی را به عنوان اولین مرکز تخصصی ری باستان برشمرد و خاطرنشان کرد: برپایی تورهای ری گردی، کتابخانه تخصصی ری باستان، برپایی نشست های ادبی و تاریخی از دیگر اقداماتی است که این مرکز علاوه بر آموزش صنایع دستی ری و کارآفرینی انجام می دهد.

مرکز ری شناسی شهرداری منطقه 20 در میدان شهید مدرس، ضلع غرب حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) واقع شده است و علاقه مندان برای بهره گیری از این مکان فرهنگی و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره55972118 تماس بگیرند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.