آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

دکتر حبیبی : روحیه ایثار و فداکاری آتش نشانان ستودنی است

000

به گزارش روابط عمومی شهردرای و شورای اسلامی باقرشهر ؛ دکتر حبیبی ضمن تبریک به مناسبت 7 مهر ماه روز ” آتش نشانی و ایمنی ” گفت : آتش نشانان شیرمردانی از جنس شجاعت و فداکاری هستند که خالصانه و صادقانه در راه حفظ جان و مال مردم همواره از آمادگی کامل برخوردارند .

وی با اشاره به اینکه روحیه ایثار و فداکاری آتش نشانان ستودنی است ، اظهار داشت : از آنجایی که آتش نشانی یکی از شخت ترین مشاغل دنیاست اما آتش نشانان با روحیه ایثار و فداکاری خود بدون آنکه لحظه ای به حفظ جان خود بیاندیشند شجاعانه در دل حادثه می روند تا هموطنان در امنیت بمانند و آسیبی نبینند .

دکتر حبیبی در ادامه تصریح کرد : امروز فرصت بسیار خوبی است تا با قدردانی و تشکر از این قشر زحمت کش و خدمت رسان ذره ای بسیار کوچک از تلاش های آنان را ارج نهیم و به آنها خداقوت جانانه گفته تا بدانند که مردم عزیز ایران همواره قدر آتش نشانان را دانسته و بعد از خداوند امیدشان به دست های نجات گر آنان است .

رئیس شورای اسلامی باقرشهر در پایان یادآور شد : اينجانب روز ” آتش نشانی و ایمنی” فرصت را مغتنم شمرده و از زحمات و تلاش های شبانه روزی آتش نشانان گرامی شهرداری باقرشهر که جان خود را در طبق اخلاص می گذارند قدردانی مي كنم و آرزوي توفيق و سلامتي را براي آنان از خداوند متعال خواستارم .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.