آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

پیام تبریک شهردار باقرشهر به مناسبت 7 مهر ماه روز ” آتش نشانی و ایمنی “

0000000

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ سعید استاد فرج در پیام خود آورده است :

آتش نشانی یکی از سخت ترین مشاغل دنیاست و آتش نشانان مردان بزرگی هستند که قدم در این راه سخت گذاشته و از جان خود برای آسایش و ایمنی مردم می گذرند و با هدف نجات جان و مال انسان ها می کوشند تا امید و شادی را برای آسیب دیدگان به ارمغان آورند .

هفتم مهر ماه به نام روز” آتش نشانی و ایمنی” نامگذاری شده است در واقع این روز بهانه ای است تا به گرامیداشت انسان هایی پرداخته شود که بدون هیچ ترس و دلهره ای به دل حادثه می روند و تنها یک هدف مشترک دارند و آن هم نجات جان و مال هم نوع خویش است که تا آنها بتوانند در امنیت و رفاه زندگی کنند .

در ادامه آمده است : امروز ما قدردان ناجیانی هستیم که ایثارگرانه جان خود را به مخاطره می اندازند تا صحت و سلامت هموطنان خود را تضمین نمایند ، که کاری بسیار دشوار است و با قدم گذاشتن در مسیر خدمت به خلق خدا بدون شک اجر معنوی در آن دنیا خواهند داشت چرا اینکه نمی توان در این دنیا ذره ای از زحمات و تلاش این عزیزان را جبران نمود .

اینجانب فرارسیدن 7 مهرماه روز آتش‌نشانان را به تمام کارکنان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری باقرشهر تبریک عرض می‌نمایم و ضمن تشکر از زحمات این عزیزان ، امیدوارم که همواره پیروزو سلامت باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.