آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

دیدار شهردار ، رئیس و اعضای شورای اسلامی باقرشهر با فرمانده حوزه مقاومت بسیج 451 ثامن الحجج باقرشهر + تصاویر

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ، ظهر روز گذشته به مناسبت هفته بسیج شهردار ، رئیس و اعضای شورای اسلامی باقرشهر با فرمانده حوزه مقاومت بسیج 451 ثامن الحجج باقرشهر دیدار کردند .

در این دیدار شهردار ضمن عرض تبریک به مناسبت آغاز امام حضرت ولی عصر (عج) و هفته بسیج گفت : امروز، تفکر بسیجی که در فرمایش  رهبر کبیر و بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به عنوان لشکر مخلص خدا مزین شده ، به مدد علم، بینش ، نوآوری و با بهره‌مندی از بصیرت انقلابی توانسته است در خدمت به اهداف والای کشور اسلامی پیشتاز باشد.

علیرضا ناصری پور اظهار داشت : با توجه به اینکه بسیج نقش موثری در بهبود خدمات دهی به شهروندان را دارد و می تواند زیر ساخت های فرهنگی را ارتقا دهد ، لذا شهرداری باقرشهر همواره آماده همکاری با بسیج است .

فرمانده حوزه مقاومت بسیج 451 ثامن الحجج باقرشهر در ادامه یادآور شد : پایگاه مقاومت بسیج باقرشهر در خصوص برنامه های فرهنگی و آموزش شهروندی و انتقال فرهنگ انقلابی به مردم اعلام آمادگی می نماید و در راستای همکاری با مجموعه شهرداری قدم بر می دارد .

ایرج اسدی در ادامه گزارشی کامل از اقدامات بسیج در خصوص یاری رساندن به مناطق زلزله زده و مجموع کمک های مردمی به زلزله زدگان غرب کشور ارائه داد .

رئیس شورای اسلامی باقرشهر در این دیدار به سخنرانی پرداخت و افزود : بسیار خرسندیم که دوره پنجم شورای اسلامی باقرشهر بدنه و تفکر بسیجی دارد و امیدواریم بتوانیم تعاملات بسیار خوبی با پایگاه های مقاومت بسیج در سطح شهر داشته باشیم .

مجتبی پرک در ادامه خاطرنشان کرد : حماسه آفرینی‌ها و فداکاری‌های این مجموعه انقلابی، تنها محدود به دوران دفاع مقدس نبود بلکه در تمام دوران حیات پر برکت انقلاب اسلامی حضور این نهاد ارزشمند مردمی مشهود است که امروزه ما شاهد عملکرد خوب بسیج در سرتاسر کشور هستیم .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.