آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

دیدار فرماندار شهرستان ری با آیت الله ری شهری در آستان عبدالعظیم الحسنی علیه السلام

فرماندار شهرستان ری به همراه معاونین عمرانی و سیاسی انتظامی فرماندار با آیت الله محمدی ری شهری در محل دفتر تولیت آستان مقدس عبدالعظیم الحسنی دیدار و گفتگو کردند.

 

به گزارش  راگا نیوز به نقل ازروابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری آیت الله ری شهر در این دیدار ضمن خیر مقدم ابراز امیدواری کرد حضور فرماندار جدید بتواند منشا برکت و خدمت بیشتر و افزون تر برای مردم شهرستان ری باشد.

آیت الله ری شهری در ادامه با اشاره به دو مشکل اصلی و اساسی شهر ری در دولت قبل اظهار داشت: مسئله تغییر و تحول فرمانداران و عدم ثبات مدیریت یکی از مشکلات جدی شهرری تا کنون بوده است که امیدواریم در شرایط و دوران جدید این مشکل بر طرف شود.

تولیت آستان مقدس عبدالعظیم الحسنی (ع) در ادامه به اختلاف و ناهماهنگی هایی که بین دستگاههای اداری شهرستان وجود دارد اشاره نمود و ابراز امیدواری کرد با آمدن فرماندار جدید برطرف شود.

آیت الله ری شهری به مشکلات ساکنان اطراف شهر ری اشاره نمود و بیان داشت :امکانات ضعیف و محرومیت و حاشیه نشینی و بی کاری جوانان از مشکلات اساسی این شهرستان است که امیدواریم دولت جدید این موارد را در دستور کار قراردهد وبا ایجاد اشتغال و توزیع عادلانه امکانات نسبت به ساماندهی این معضلاتکه از گذشته به ارث رسیده تلاش کند.

تولیت آستان عبدالعظیم الحسنی (ع) ابراز امید واری کرد فرمانداری به جایگاه واقعی خود در دوران جدید برگردد و محور و مرکز هماهنگی کلیه کارها در شهرستان قرار گیرد. وی در ادامه درخواست کرد فرمانداری در زمینه های مختلف ازجمله فعالیت های فرهنگی با آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) همکاری نزدیک داشته باشد.

فرماندار شهرستان ری نیز در این دیدار بیان داشت :خدمت کردن در جوار آستان حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) و حضرت امام خمینی (ره) را توفیقی مهم دانست و اظهار داشت: وجود حضرتعالی در شهرستان ری مایه خیر و برکت و آرامش است و انشالله با کمک جنابعالی،بنده و همه مدیران شهرستان بتوانیم منشا خدمت به مردم باشیم، لذا درخواست حمایت و راهنمایی در طول مسیر کاری از جنابعالی داریم و امیدوارم در مدتی که در خدمت مردم ری هستیم با کمک مردم و نخبگان منشا اثر باشیم.

فرماندار شهرستان ری در ادامه افزود: رویکرد فعالیت مان را بر مبنای توسعه اقتصادی و صنعتی و کشاورزیشهرستان بنا نهاده ام و امید واریم با همه مشکلاتی که دولت جدید با آن روبرو هست در طول دوران خدمت با مدیریت درست منابع بتوان رضایت مندی را در جامعه ایجاد کنیم.

جمالی پور در ادامه افزود: انتظار مردم از مجموعه دولت و ما این است که صادقانه رفتار کنیم و خودمان را از مردم جدا نبینیم و ما نیت را بر این گذاشتیم که انشاءالله در کنار مردم و با مردم برای حل مشکلات کشور و شهرستان ری تلاش کنیم.

معاون استاندار تهران در ادامه با اشاره به سبقه مذهبی و تاریخی ری ابراز امیدواری کرد بتوانیم در چارچوب یک برنامه مشخص در عرصه های مختلف ظرفیت ها و توانمندی های شهر را در بخش مذهبی ،فرهنگی و توریسم مشخص کنیم وامکانات لازم را برای بهرمندی مردم از این بخش ها فراهم کینیم .

فرماندار در پایان با بیان اینکه توصیه های حضرتعالی را در دستور کار قرار می دهیم افزود: ما اختلافی با هیچ نهاد،فرد و دستگاهی نداریم و به عنوان نماینده دولت و هماهنگ کننده دستگاه ها دنبال انجام کار مردم هستیم و امیدواریم به الطاف الهی و دعای خیر شما بتوانیم در مدتی که در اینجا خادم مردم هستیم با ایجاد همدلی بین همه دستگاه های خدمتگذار و نیروها نخبه شهرستان خدمت شایسته به مردم شهرستان ری ارائه نمایم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.