آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

دیدار معاون رئیس جمهور با آیت الله ری شهری

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی فرمانداری ری، معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در دیدار با آیت الله محمدی ری شهری تولیت آستان حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) که با حضور  معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری و جمعی از معاونین و مدیران استانی در دفتر تولیت آستان برگزار شد اظهار داشت: کشور در زمینه محیط زیست در شرایط بحرانی به سر می برد و دولت در صدد رفع مشکلات در این زمینه است.

ابتکار در ادامه افزود: باید با کنترل دقیق واحدهای صنعتی را پایش کنیم و شاخص های مدیریتی شهری را در برنامه ها لحاظ نماییم تا با آلودگی کمتر در استان تهران و کلان شهرها همراه باشیم.

وی ادامه داد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص حفاظت از محیط زیست و دستور ایشان در زمینه همکاری قوه قضائیه با این سازمان امروز شاهد اقدامات خوبی در مبارزه با سودجویان و نابود کنندگان محیط زیست هستیم.

در این دیدار آیت الله محمد محمدی ری شهری تولیت آستان حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی اظهارداشت: بیانات و رهنمودهای رهبری در این خصوص موجب هدایت افراد جامعه به سمت فرهنگ سازی است.

وی در ادامه افزود: برخی از افراد جامعه بدون آگاهی در بهره برداری از منابع طبیعی ناخواسته اقدام به تخریب منابع طبیعی و محیط زیست می کنند.

تولیت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) بیان داشت: بعضی اوقات افراد با نداشتن آگاهی لازم در خصوص تخریب محیط زیست اقدام می کنند و از آسیب های آن اطلاعی ندارند و باید در این خصوص فرهنگ سازی صورت پذیرد.




ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.