آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

دیدار نوروزی شهردار و مسئولین شهرداری با اعضای شورای اسلامی باقرشهر

دیدار نوروزی شهردار و مسئولین شهرداری با اعضای شورای اسلامی باقرشهر

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ صبح امروز در اجرای سنت نیک دید و بازدید نوروزی، شهردار باقرشهر به اتفاق جمعی از مدیران و مسئولین شهرداری با اعضای اسلامی این شهر دیدار کردند .

سعید استاد فرج با اشاره به نامگذاری سال 95 به نام اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل توسط مقام معظم رهبری ، بر تحقق اهداف و موضوعات سال جدید تاكيد كرد و گفت: امید است با همدلی و تلاش مضاعف در جهت خدمت به مردم وهمچنین آبادانی باقرشهر جهت رفاه مردم فیهم این خطه از هيچ كوششی دریغ نکنیم .

شهردار باقرشهر در این دیدار ضمن تقدیر از حمایت های اعضای شورای اسلامی باقرشهر ، افزود : انتظار می رود در سال جدید نیز حمایت های بی دریغ شورای اسلامی همچون سال گذشته که با همدلی و هم زبانی وجود داشت ، در جهت اجرای پروژه های شهری به منظور ارائه خدمات هرچه بهتر به مردم ادامه یابد  .

مهندس استاد فرج با بیان اینکه سال گذشته پروژه های خوبی در سطح کلان با وجود مشکلات فراوان افتتاح گردید ، ابراز اميدواری كرد و گفت : خوشبختانه سال گذشته توانستیم با همکاری و تعامل اعضای محترم شورای اسلامی پروژه های خوبی را به ثمر بنشانیم و تقدیم شهروندان باقرشهری کنیم که مطمئنا اگر همکاری و تلاش شورای اسلامی باقرشهر نبود این امر مهم اتفاق نمی افتاد .

وی ضمن اظهار امیدواری تصریح کرد :امسال نیز در نظر داریم بخش سرانه بهداشت باقرشهر را ارتقا بخشیم که امیدواریم با همدلی هرچه بیشتر بین مجموعه شهرداری و شورا گام های اساسی در جهت نیل به اهداف برنامه ریزی شده و جلب رضایت شهروندان باقرشهر برداشته شود .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.