آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

دیوارهای معابر روستاهای جنوب تهران پاکسازی شد

به منظور رفع آلودگی بصری

دیوارهای معابر روستاهای جنوب تهران پاکسازی شد

راگا نیوز : به منظور رفع آلودگی‌های بصری و بهبود کیفیت منظر عمومی دیوارهای معابر روستاهای جنوب تهران پاکسازی شد.

 

به منظور رفع آلودگی‌های بصری و بهبود کیفیت منظر عمومی دیوارهای معابر روستاهای ناحیه 7 شهرداری منطقه 20 پاکسازی شد.

شهردار ناحیه 7 شهرری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: از سوی واحد زیباسازی شهرداری ناحیه در مجموع 700 متر از دیوارهای روستاهای چال‌طرخان و گل تپه با مواد پوشاننده پاکسازی و زیباسازی شد.

عطاءالله حسینی با اشاره به اینکه پاکسازی و امحای پوسترهای غیرمجاز در کلیه روستاهای این ناحیه به صورت مستمر انجام می‌شود، گفت: طی هفته گذشته با اجرای مواد پوشاننده دیوارهای روستای گل تپه به متراژ 500 متر و روستای چال‌طرخانه به متراژ 200 متر پاکسازی شد.

وی در ادامه افزود: در راستای پاکسازی المان‌های شهری و رفاه حال شهروندان اداره خدمات شهری ناحیه نسبت به شستشوی المان‌های ترافیکی و جایگاه‌های ایستگاه‌های اتوبوس در روستای عباس‌آباد علاقمند اقدام کرده است.

شهردار ناحیه 7 ضمن اشاره به اجرای مستمر طرح مبارزه با جانوران موذی در سطح روستاها تصریح کرد: اداره محیط زیست ناحیه در راستای اجرای این طرح و جلوگیری از شیوع بیماری و رفاه حال شهروندان نسبت به نصب سه تخته پلاکارد، توزیع 85 برگ بروشور، طعمه گذاری 82 کلونی، نصب 20 عدد دریچه یک‌طرفه، انسداد 12 منفذ، لانه کوبی 10 منفذ و جمع آوری تعداد پنج عدد لاشه در روستای اسلام آباد اقدام کرد.

وی به اهمیت توانمندسازی کودکان کار در کاهش آسیب‌های اجتماعی ناشی از زندگی آنان اشاره کرد و اظهار داشت: کلاس‌های تحصیلی، دوره‌های آموزشی حرفه آموزی، برنامه‌های فرهنگی و تفریحی و کارگاه‌های آموزشی با عناوین مهارت‌های زندگی، هوای پاک، پیشگیری از اعتیاد، ایدز و کودک آزاری از جمله خدماتی است که برای این کودکان و خانواده‌های آنان برگزار شد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 با اشاره به موقعیت زائرپذیری این منطقه بیان داشت: ساماندهی 102 نفر از معتادان خودمعرف و خیابانی، متکدیان و بی خانمان‌ها از سطح منطقه و به‌ویژه اطراف حرم حضرت عبدالعظیم (ع) از دیگر اقداماتی است که توسط مرکز خدمات اجتماعی این منطقه انجام شده است.

این گزارش حاکی است، کودکان کار بخشی از جامعه انسانی‌اند که در زیر سن ١٥ سال، پیش از آنکه دوره‌ رشد جسمى و ذهنى آن‌ها به پایان برسد، به سبب عوامل گوناگون خانوادگی، اجتماعی و اقتصادی، وارد دنیای کار مى‌شوند که جمع آوری آنان با نگرش توانمندسازی و مهارت آموزی نقش موثری در کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارتقای سلامت جامعه دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.