آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

رئیس بنیاد شهید ری: شهدای مبارزه با مواد مخدر جامعه را هوشیار کردند

خبرگزاری فارس: شهدای مبارزه با مواد مخدر جامعه را هوشیار کردند

به گزارش راگانیوز، جمعی از مسئولان شهرستان ری روز گذشته  و همزمان با هفته مبارزه با مواد مخدر با خانواده شهدای مبارزه با مواد مخدر محمد شفیعی، ابراهیم محجویی و مرتضی صفایی در شهرستان ری دیدار کردند.

عاشقان راه ایثار و شهادت و خادمان شهدا با حضور در بیت شهدای مبارزه با مواد مخدر ضمن قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدای والامقام ادای احترام کرده و بار دیگر با آرمان‌های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق کردند.

حسین نصراله، رئیس اداره بنیاد شهید شهرستان ری طی سخنانی در دیدار با خانواده شهدا اظهار داشت: امروز خوشبختانه امنیت خوبی در شهرستان حاکم است و این شهیدان هستند که آرامش و امنیت را برای همه ما به ارمغان آوردند.

وی گفت: شهدای مبارزه با موادمخدر با اهدای جان خود نسل جامعه را هوشیار کرد زیرا مواد مخدر جوانان را به نابودی می‌کشاند بنابراین شهدای مبارزه با مواد مخدر نسل جامعه را از نابودی نجات می‌دهند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری افزود: ما باید از تلاش‌هایی که خانواده‌های معظم شهدا برای پاسداشت ارزش‌های اسلامی و صیانت از کیان انقلاب اسلامی انجام می‌دهند، قدردانی کنیم.

شهدای مبارزه با مواد مخدر میراث‌داران مهربانی و انسانیت هستند

هدایت‌اله جمالی‌پور، فرماندار ویژه شهرستان ری طی سخنانی در این دیدار گفت: شهدای مبارزه با مواد مخدر پرونده‌هایی دارند که سپیدی آن به‌واسطه شهادت و از خود‌گذشتگی و مهربانی آن‌هاست.

وی افزود: شهدای مبارزه با مواد مخدر میراث‌داران مهربانی و انسانیت هستند که برای حفظ ارزش‌ها و حیات اخلاقی جامعه از خود گذشتند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.