آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

رئیس و اعضای شورای اسلامی باقرشهر به مناسبت هفته وحدت پیامی صادر کردند

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ رئیس و اعضای شورای اسلامی باقرشهر با صدور پیامی فرا رسیدن میلاد پیامبر اکرم (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع)  و هفته وحدت را به مسلمانان  و مردم شریف باقرشهر تبریک گفتند .

در این پیام آمده است :

ماه ربیع الاول یاد آور میلاد آخرین رسول خدا و پیامبر صلح و دوستی است که به حقیقت فصلی برای عمل به سیره آن مقام آسمانی بوده و هفته وحدت بی‌تردید نماد و پیام صلح و دوستی برای پیروان راستین و حقیقی دین و مکتب انسان ساز اسلام است.

وحدت قوی ترین عامل توانمندی و اقتدار امت اسلام در مقابل توطئه های دشمنان و استعمارگران است و انسجام و یگانگی مسلمانان از نظر قرآن امر ضروری است و دامن زدن بر اختلافات حاصلی جز سستی و از دست رفتن عظمت مسلمانان به دنبال ندارد.

در ادامه این پیام آمده است :

هفته وحدت میراث بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی  حضرت امام خمینی (ره) بوده که ایشان همیشه بر وحدت بین مسلمین تاکید نمودند و در حال حاضر رهبر انقلاب نیز مسأله وحدت برای مسلمین را یک نیاز قطعی و رمز سعادت و مایه سربلندی مسلمین و بهترین سلاح ملت ها در مقابل استکبار جهانی می دانند.

بدینوسیله میلاد با سعادت پیامبر اعظم ، حضرت محمد ( ص ) ، آغاز هفته وحدت و ولادت حضرت امام جعفر صادق (ع) موسس مذهب جعفری را به تمامی مسلمانان ، تبریک و تهنیت عرض نموده و برای امت اسلام از خداوند متعال سربلندی و موفقیت خواهانیم .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.