آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

راهپیمایی مردم شهرستان‌های استان تهران علیه جنایات رژیم سعودی در یمن

 راهپیمایی مردم شهرستان‌های استان تهران علیه جنایات رژیم سعودی در یمن
 به گزارش راگانیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران از راهپیمایی اعتراض‌آمیز مردم این شهرستان‌ها ظهر جمعه بعد از برگزاری نمازجمعه علیه جنایات رژیم آل سعود خبر داد و اظهار داشت: این آیین جمعه هفته جاری 18 اردیبهشت بعد از اقامه آیین عبادی، سیاسی نماز جمعه در مناطق مختلف این استان برگزار خواهد شد.

وی گفت: راهپیمایی محکومیت جنایات آل سعود علیه مردم یمن و حمایت از ملت ستمدیده یمن در تمام شهرستان‌های استان تهران بعد از اقامه نماز جمعه از میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران از عموم مردم برای شرکت در این آیین دعوت کرد تا با حضور حماسی همچون گذشته حمایت خود را از ملت‌های ستمدیده جهان اعلام کنند.

وی افزود: نباید طوری رفتار شود که مردم یمن در این تهاجم تنها بمانند و باید همواره مردم ایران و نیز تمامی آزادی‌خواهان جهان را در کنار خود احساس کنند.

این مسئول تصریح کرد: این حضور برای حمایت از مظلومان و مبارزه علیه زورگویی است از این رو حضور پرشور مردم برای مقابله با سیاست‌های استکباری غرب و عوامل سعودی آن‌ها در منطقه ضروری است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.