آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

رسانه ها بايد امانتداري را سر لوحه كار خود قرار دهند

رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان ری گفت: رسانه ها باید امانتداری و صداقت را سرلوحه کار خود قرار داده و  با انتقاد سازنده و پيشنهادات ارزنده موجب تعالی و پیشرفت کشورگردند

مهدی ابوالحسنی به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی در نشست مشترک شهردار و اعضای شورای اسلامی باقرشهر و خبرنگاران اظهار داشت: يكي از رسالت‌های مطبوعات ترويج و تبليغ فرهنگ اسلامي و گسترش فضايل اخلاقي است كه بايد مورد توجه قرار گيرد.
وی با اشاره به تمرکززدایی فعالیت‌های فرهنگی در سطح شهرستان، تعامل و همکاری با شهرداری‌ها در خصوص اجرای فعالیت‌های هنری در سطح گسترده و مشارکت مردم در این امر، اظهار داشت: تشکیل کارگروه فرهنگی در سطح شهرستان با محوریت فرهنگ، هنر و رسانه از برنامه‌های اولویت دار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری است.
وی پرداختن به کلیه فعالیت‌های فرهنگی و هنری در جامعه را امری مهم دانست و گفت: هم اکنون خبرنگاران در تمامی زمینه‌های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی حضوری پررنگ و تخصیصی دارند.
وی با تاکید بر اینکه اگر خبرنگاران را نادیده بگیریم در اصل بر روی مباحث ارتباطی خط کشیده‌ایم، اظهار داشت: خبرنگاران با نقد منصفانه و ارایه راهکار به عنوان بازوان و کارشناسان مدیران اجرایی عمل می کنند.
ابولحسنی از تلاش برای راه اندازی خانه مطبوعات در شهرستان ری و واگذاری تشکل های غیردولتی به بخش خصوصی خبر داد و گفت: با تمام توان برای واگذاری بخشی از فعالیت های حوزه فرهنگی و هنری طبق قانون به بخش خصوص حمایت و در حال تدوین برنامه هستیم.
دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان ری همچنین تشکیل شورای فرهنگ عمومی در بخشداری ها را از دیگر برنامه های پیش روی این اداره عنوان کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.