آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

معاون برنامه ریزی فرمانداری ری:رسانه و روابط عمومی مکمل یکدیگر هستند

معاون برنامه ریزی و اشتغال فرمانداری شهرستان ری گفت: روابط عمومی و رسانه دو شاخه از درخت تنومند ارتباطات و مکمل یکدیگر هستند.

عباسعلی سعیدیان در نشست خبری شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر باقر شهر که به منظور پاسداشت هفته روابط عمومی و ارتباطات با حضور جمعی از اعضای انجمن صنفی خبرنگاران شهرستان ری درسالن اجتماعات شهرداری باقر شهر برگزار شد، افزود: روابط عمومی و رسانه بایستی در خدمت یکدیگر باشند.
وی با اشاره دو دیدگاه موجود در نوع ارتباطی که می تواند بین رسانه و روابط عمومی برقرار باشد، به دیدگاه اول اشاره کرد و بیان داشت: اگر روابط عمومی ها تنها به دنبال حفظ منافع سازمانی و پنهان کردن ضعف های مدیریتی باشند راه ناصحیحی را انتخاب کرده اند.
معاون برنامه ریزی و اشتغال فرمانداری ویژه شهرستان ری تاکید کرد: روابط عمومی سازمان ها به هیچ وجه نباید توجیه کننده رفتارهای نادرست مدیران سازمان باشند و اصلاح رفتار سازمانی از وظائف اصلی روابط عمومی هاست.
وی در ادامه، همکاری و تعامل دو سویه دو نهاد ارتباطی رسانه و روابط عمومی را با یکدیگر بعنوان دیدگاه دوم حاکم بر ارتباطات دیدگاهی اثرگذار و ارزنده دانست و یادآورشد: این دیدگاه به طور حتم تامین کننده رضایت و منافع مردم است.
سعیدیان افزود: در این نگرش هر یک از دو نهاد روابط عمومی و رسانه می توانند با ارتباط هرچه بهتر تامین کننده نیازها و منافع کاری خود باشند.
همزمان با هفته ارتباطات و روابط عمومی، نشست مشترک شهردار، رییس و اعضای شورای اسلامی باقر شهر با انجمن صنفی خبرنگاران شهرستان ری روز دوشنبه و با حضور امام جمعه باقر شهر، معاون سیاسی امنیتی و همچنین معاون برنامه ریزی و اشتغال فرمانداری ویژه شهرستان ری در سالن اجتماعات شهرداری باقر شهر برگزار شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.