آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

تعامل با رسانه ها موجب تسریع در امر خدمت رسانی می شود.

سعید استاد فرج به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی در نشست مشترک شهردار و اعضای شورای اسلامی باقرشهر و خبرنگاران اظهار داشت: روابط عمومی ها از بازوان اجرایی مدیریتی و پلی میان آنان و افکار عمومی بوده و باید محور ایجاد تحول اداری در سازمان محل خدمت خود باشند.

در ابتدای این نشست شهردار باقرشهر نیز ضمن تاکید بر همدلی هرچه بیشتر جامعه فعالان عرصه روابط عمومی و رسانه گفت: با گذشت 35 سال از انقلاب اسلامی برای رسیدن به اهداف والای مسئولیت سنگینی بر دوش همه ماست.

شهردار باقرشهر گفت: مطبوعات بر اساس قانون رسالتي دارند كه يكي از آن‌ها ارتقاي دانش و معلومات مردم است از اين رو آگاه كردن و اطلاع‌رسانی به مردم بايد مورد توجه ويژه قرار گيرد.
ˈسعید استاد فرجˈ اظهار داشت: حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و تبین اندیشه‌های والای امام راحل نیازمند عزم مردان و زنان بزرگ این سرزمین است.
وی همچنین تاکید کرد: تعامل و ارتباط دوسویه با رسانه‌ها به طور حتم موجب تسریع در خدمات‌رسانی هرچه مطلوب‌تر به شهروندان باقرشهر و افزایش میزان رضایتمندی آنان خواهد شد.

استاد فرج با تأكيد بر بی‌طرف بودن رسانه‌ها گفت: رسانه‌ها نبايد صرفاً در خدمت فرد يا گروه خاص باشند، تا بتوانند آزادانه و در چهارچوب قانون به رسالت خود جامعه عمل بپوشانند.

ایشان یادآور شد  رسانه جمهوری اسلامی باید در خدمت اشاعه فرهنگ اسلامی، برخورد سالم اندیشه‌ها، ارائه آگاهی‌های مکتبی، سیاسی و اجتماعی، ایجاد احساس مسئولیت، امید و اعتماد در مردم، افشای توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی و فراهم آوردن زمینه رشد انسان تا مرحله خلیفه الهی باشند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.