آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

رسانه ها باید در مقابل تهاجم فرهنگی ایستادگی کنند

امام جمعه باقر شهر گفت: در جنگ رسانه ای امروز اصحاب رسانه می توانند به کمک دولت و ملت ایران اسلامی آمده و با ایجاد برنامه های فاخر در برابر تهاجم سنگین رسانه های جهان مقاومت کنند.

آیت الله سید احمد موسوی عصر دوشنبه در نشست خبری مسئولان باقر شهر با روابط عمومی ادارات و اصحاب رسانه که با حضور برخی از روسای ادارات در شهرداری باقر شهر برگزار شد، اظهار داشت: ابزار ارتباطات با سیر صعودی خود از گذشته تا امروز به شکل صدا و سیما، نشریات، روزنامه ها و سایر موارد در آمده که اگر محتوای خوبی داشته و در راستای اهداف انقلاب اسلامی باشند کمک عظیمی به ملت بزرگ ایران محسوب می شوند.

انسجام مردم در سایه ارتباطات با محتوای فاخر

وی افزود: اگر ابزار ارتباطات محتوای فاخرداشته باشد می تواند سبب انسجام، وحدت، صمیمیت، امنیت، عمران، آبادانی و شادی مردم شود؛ امروز با توجه به اهداف و آرمان های مقدس جمهوری اسلامی تعارضی بین ابزار ارتباطات در ایران اسلامی با استکبار جهانی وجود دارد که ما از آن به عنوان جنگ رسانه ها نام می بریم.

امام جمعه باقر شهر اظهارداشت: در جنگ رسانه ای امروز اصحاب رسانه می توانند به کمک دولت و ملت ایران اسلامی آمده و با ایجاد برنامه های فاخر برابر تهاجم سنگین رسانه های جهان مقاومت کنند.

وی در ادامه گفت: نامگذاری امسال به نام “اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی” نشان دهنده نیاز کشور به خود اتکایی و توسعه فرهنگ انقلابی و قوی ملت بزرگ ایران است تا به یک اقتصاد درون زا و بی نیاز از بیگانه برسند.

ایشان تصریح داشت: مقام معظم رهبری سال گذشته سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی را ابلاغ کردند، امسال دولت تدبیر و امید می تواند با دست پر به اقتصاد کشور رسیدگی کند و زیرساخت های اقتصاد مقاومتی را ایجاد کند تا بتواند به آنچه مود نظر مقام معظم رهبری است جامه عمل پوشاند.

وی افزود: از مدیران و آحاد جامعه استدعا می کنیم که خواسته های مقام معظم رهبری در ارتباط با شعار سال که خواسته های کلان جامعه است را در نظر گرفته و با تعامل سازنده و صمیمی به آبادانی کشور بپردازند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.