آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

رمز پیشرفت و توسعه کشور در همدلی و همزبانی ملت و دولت نهفته است

به گزارش راگانیوز ، هدایت الله جمالی پور روز چهارشنبه در آستانه روز فناوری هسته ای و مراسم گرامیداشت این روز ملی که در مجموعه ورزشی مصلی نژاد شهر ری برگزار شد ، افزود: رهبر انقلاب با مطرح کردن همدلی و همزبانی در حقیقت راه توسعه و پیشرفت در مسیر انقلاب اسلامی ایران را جلوه گر کردند.

وی افزود: دهه چهارم انقلاب اسلامی دهه عبور از همه سختی ها است و ملت ایران با انسجام ملی و وحدت وهمبستگی به قله های رفیع توسعه و پیشرفت خواهد رسید.

جمالی پور خاطر نشان کرد: هرچه بین مسوولان نظام و مردم و عناصر اجتماعی وحدت بیشتری باشد راه رسیدن به قله های توسعه هموارتر خواهد شد .

معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری تصریح کرد: تمامی دست اندرکاران باید آگاه باشند و نباید نگرانی برای ملت ایجاد کرد بلکه باید همواره با حمایت و پشتیبانی از همه مسوولان اجرایی ذیربط و با وحدت در سایه حمایت های مدبرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و نخبگان در این دهه به ثبات کامل در تمامی حوزه ها دست یافت.

وی افزود: موفقیت تیم هسته ای بدون اینکه هیچگونه هزینه ای و یا عقب نشینی از سیاست های اصولی نظام داشته باشد در مقابل دشمنان انقلاب که طی این 34 سال گذشته همواره در مسیر آسیب زدن به این انقلاب صف آرایی کرده بودند ، موفقیتی عظیم در جهت به نمایش گذاردن اقتدار نظام اسلامی در صحنه بین الملل بود.

جمالی پور با اشاره به گرامیداشت روز ملی فناوری هسته ای اذعان داشت: امروز کشور در حوزه فناوری هسته ای به جایگاهی دست پیداکرده که دشمنان به این باور رسیده اند که ملت ایران با تمام تحریم ها در این حوزه پیچیده ورود پیدا کرد و تمام زحمات و تلاش شهدای هسته ای ایران اسلامی امروز به ثمر رسید و تمام این پیروزی را مدیون خون شهدای هسته ای می باشیم.

فرماندار ویژه شهرستان ری تاکید کرد: رییس جمهور در راس قوه اجرایی سکان دار امور اجرایی را بر عهده دارد فردی با اطلاع در تمام حوزه ها به ویژه حوزه سیاست خارجی و بین الملل و همواره مورد وثوق و اعتماد مقام معظم رهبری و نظام جمهوری اسلامی است و ایشان همانطور که در اوایل به ملت قول داده بود براساس حکمت و تدبیر اداره امور کشور را بدست گرفت و اکنون یکی از قفل های مهم توسعه به دست دولت یازدهم و با حمایت های رهبری بازگشایی شد.

جمالی پور خاطر نشان کرد: امید است ایران اسلامی همواره با توجه به اوضاع نابسامان برخی از کشورهای منطقه همچنان با اقتدار و اثر گذار در خاورمیانه باشد و حفظ این امر تنها درسایه وفاق ملی و انسجام ملت و دولت در سایه رهبری میسر است.

وی کسب این موفقیت عظیم را به تمام ملت ایران به ویژه دانش آموزان که آینده سازان انقلاب اسلامی و نظام هستید تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد در سایه هوشمندی وآگاهی ملت توافقات هسته ای به نتیجه واقعی برسد.

این گزارش حاکیست در این مراسم که بیش از 2 هزار دانش آموز دختر مقطع متوسطه ری ، مدیرکل آموزش وپرورش شهرستان استان تهران ، جمع کثیری از فرهنگیان و برخی از روسای ادارات نواحی چهار گانه آموزش وپرورش شهرستان ری حضور داشتند در پایان اجرای سرود دختران دانش آموز و رهایی بادکنک ها در آسمان شهرستان ری به نشانگر گرامیداشت این روز ملی ، انجام شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.