آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

رونمايي از كتاب جامع آتش نشاني درمراسم جشن بعثت پيامبر اكرم (ص)

به گزارش راگانیوز   در آستانه فرا رسيدن سالروز مبعث نبي مكرم اسلام حضرت محمد مصطفي (ص) وهمچنين ميلاد مسعود اولين اختر تابناك آسمان امامت و ولايت حضرت علي (ع) و روز پدر مراسم جشني در تالار ولايت شركت پالايش نفت تهران برگزار شد.download

در ابتداي اين مراسم حجت الاسلام و المسلمين دكتر الهي طي سخناني ضمن تبريك اين اعياد فرخنده فلسفه وجودي بعثت پيامبر (ص) را تفسير كرد.

وي گفت : وي با استناد به آيه 5 سوره ابراهيم و همچنين آيه 257 سوره بقره  تصريح كرد : اگر حتي به اسم دين عملي را با تلخ زباني و شرارت انجام دهيم خلاف فرهنگ بعثت عمل كرده ايم .به طور كلي انسانها يا از نور به سمت ظلمات در حركتند و يا از ظلمات و تاريكي به سمت نور و رستگاري . آشنايي با فلسفه بعثت ما را در رسيدن به سمت رستگاري و رهايي از بدي و پلشتي ياري مي دهد .  بزرگترين مشكل جوامع بشري امروز در تمامي عرصه ها عدم تعلق انسان ها به اصول انساني و آداب اسلاميست .

در ادامه مهندس خيري مدير عمليات شركت پالايش نفت تهران ضمن گراميداشت اين ايام فرخنده همدلي و همزباني را مهمترين عامل در ايجاد موفيت آميز طرح ها و اقدامات شركت برشمرد.

وي با اشاره به ترجمه و تدوين كتاب جامع آتش نشاني كه توسط اداره    HSEشركت پالايش نفت تهران براي اولين بار در كشور تهيه شده است اظهار داشت : به تازگي همكارانمان در اداره HSE با تلاش و كوشش فراوان و حمايت هاي همه جانبه مديريت ارشد سازمان توانسته اند گامي نو و اقدامي ارزشمند در راستاي ارتقاء و بهبود مسايل ايمني انجام دهند كه به نوبه خود صميمانه از اين عزيزان تشكر و قدرداني مي نمايم .اميدوارم در سايه امام عصر (عج) با نصب العين قرار دادن منويات مقام معظم رهبري به عنوان عضو كوچكي در صنعت نفت كشور همواره در راه اعتلاي نام ايران عزيز موفق و سربلند باشيم .

 اجراي تواشيح توسط گروه هنري طه و هنرنمايي شهرام شكوهي خواننده برجسته و نامي كشور از ديگر قسمت هاي تشكيل دهنده اين مراسم بود .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.