آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

رونمایی از فرم ثبت‌نام تطهیرکننده داوطلب در بهشت زهرا

هم‌زمان با هفته دولت شبگردی اصحاب رسانه از سازمان بهشت زهرا برگزار و در این مراسم از فرم ثبت‌نام تطهیر کننده داوطلب رونمایی شد.
خبرگزاری فارس: رونمایی از فرم ثبت‌نام تطهیرکننده داوطلب در بهشت زهرا

به گزارش راگانیوز، سه‌شنبه شب مراسم شبگردی اصحاب رسانه از سازمان بهشت زهرا با حضور فعالان عرصه خبر و خبرنگاران رسانه‌های تاثیرگذار و فعال برگزار شد. اصحاب رسانه ضمن بازدید از مرکز عروجیان از نزدیک در جریان فعالیت‌های این مراکز و قسمت‌های مختلف سازمان بهشت زهرا قرار گرفتند.

اکبر توکلی مدیرعامل سازمان بهشت زهرا و شهردار حرم مطهر امام خمینی (ره) در این مراسم به ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته در سازمان بهشت زهرا و نحوه ورود متوفی، مراحل تطهیر و… پرداخت.

نشست مدیرعامل و مسئولان سازمان بهشت زهرا و اصحاب رسانه در خانه شهید گلزار شهدای بهشت زهرا از دیگر برنامه‌هایی بود که در آیین شبگردی از سازمان بهشت زهرا تدارک دیده شده بود.

*تشکیل کانون تطهیر کننده افتخاری

این گزارش حاکی است، در دیدار صمیمی مدیرعامل و مسئولان سازمان بهشت زهرا از فرم ثبت‌نام تطهیرکننده داوطلب رونمایی شد.

سعید خال، معاون فرهنگی سازمان بهشت زهرا در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از تشکیل کانون تطهیرکننده افتخاری خبر داد و اظهار داشت: تشکیل کانون تطهیرکننده افتخاری در راستای تکریم شغل تطهیرکنندگی و همچنین توجه به این نکته که شغل شریف تطهیرکنندگی در راستای انجام یک واجب کفایی محسوب می‌شود، بوده است.

وی گفت: افرادی که در این شبکه عضو شوند از آموزش لازم در راستای تطهیر اموات بهره‌مند می‌شوند و ضمن ارائه بسته‌های فرهنگی به آنها، نکات و آموزش‌های لازم در زمینه تطهیر را فرا می‌گیرند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.