آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

رژه حماسی اقتدار نیروهای مسلح در باقرشهر برگزار شد

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ صبح امروز ، رژه حماسی اقتدار نیروهای مسلح برای اولین بار در سطح شهرستان ری در خیابان شهید مددی باقرشهر برگزار شد .

این مراسم به مناسبت هفته دفاع مقدس در باقرشهر به همت سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره) با حضور سردار نصیری فرمانده سپاه سیدالشهداء (ع) ، دکتر جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری ، مسئولین شهری ، یگان‌های نظامی ، انتظامی ،  ارتش و بسیج و مردم همیشه در صحنه باقرشهر برپا شد.

فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره) در مراسم رژه حماسی به سخنرانی پرداخت و گفت : این مراسم برای اولین بار در شهرستان ری و با همت سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره) برگزار شد که حضور این چنین نیروها و یگان‌های مسلح در جهت اقتدار کشور عزیزمان است و این اقتدار و آمادگی در نیروهای انقلابی و جوانان مومن این مرزو بوم خواب را از چشم دشمنان ربوده است.

سرهنگ آرزومندی هفته دفاع مقدس را زمان مناسبی برای انتقال دستاوردهای جنگ به نسل جوان دانست و یادآورشد : هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی است تا اطلاعات ارزشمند از دوران دفاع مقدس به مردم و نسل جوان منتقل کند و رژه حماسی صبح امروز نمونه ای از اقتدار جوان های ایرانی است .

وی در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مدافع حرم محسن حججی تصریح کرد : جوانان این مرز و بوم حاضرند با عشق و علاقه برای دفاع از میهن و حتی حریم حرم ائمه در سایر کشورها جان خود را نثار کنند و با شجاعت در این راه گام بردارند و امروز به لطف انقلاب، مقام معظم رهبری و حضور مردم توانسته ایم بهترین تجهیزات نظامی را در کشور تولید کرده که این موفقیت از دستاوردهای انقلاب است.

گفتنی است ؛ یادواره لاله های آسمانی با موضوعیت شهدای مدافع حرم ، نمایشگاه تغذیه سالم با رویکرد اقتصاد مقاومتی ، پیاده روی خانوادگی در بخش کهریزک ، جلسات تحکیم بنیان خانواده ، جشنواره فیلم عمار ، نمایشگاه زنان کارآفرین در گلحصار ، مسابقات آمادگی جسمانی ، اجرای تئاتر با موضع دفاع مقدس ، مسابقات ورزش مختص بانوان و… از جمله برنامه هایی است که در هفته دفاع مقدس توسط سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره) برگزار شده است  .

http://raganews.ir/?p=54943

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.