آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

زندگینامه شهید بیوک عباسی

نام : بیوک (حسین)               نام خانوادگی: عباسی               نام پدر: محمد                              
 
تاریخ طلوع : 1349    تاریخ عروج: 14/8/1368        محل شهادت : زاهدان
 
نام عملیات: ——-     نوع عضویت: سرباز             محل دفن: بهشت زهرا(س) 
                                                                     قطعه 40  ردیف 69  شماره 20
 
زندگینامه:
 
شهید بیوک عباسی سال 1349 در زنجان چشم به جهان گشود . تحصیلات ابتدایی را در همان شهر سپری کرد ، ایشان سال 1363 به همراه خانواده به ورامین نقل مکان کردند ، سال 1366 به روستای قمصر از توابع باقرشهر آمدند . در سال 1367 عضوکمیته انقلاب اسلامی شد. وی در ماموریتی که  برای دستگیری قاچاقچیان به زاهدان رفته بودند به دست دشمنان شیطان صفت هدف گلوله قرار گرفت و به درجه رفیع شهادت نائل گردید و پیکر پاک ایشان را در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) در کنار شهدای گلگون کفن هشت سال دفاع مقدس به خاک سپردند .
روحش شاد و راهش پر رهرو باد.
 
وصیت نامه:
                                                      بسمه تعالی
 
بسم ا… الرّحمَن الرّحیم و صَلی الله عَلی مُحمّد (ص) و آلِه الطّاهِریِن
و هَذا مَا وعَدنَا الله و رَسُولُه و صَدق الله و رسُولهُ اللّهم ردَدنا ایمانًا و رحمنَا اشهدُ اَن لَا اِلهَ الا الله وَحدَه لَا شریِک لَه و اَشهَد اَنّ مُحمَد و رَسُوله باِلهدی و دِین الحَق اِن الصّدیِقه الطّاهِره فَاطمه الزّهرا سَیده نِسا العَالمِین ، علیاً امیرَالمُومنِین و الحَسن و الحُسین و مُحمد بنِ عَلی و جَعفَربن مُحمد و مُوسی بنِ جَعفر و عَلی بنِ مُحمد مُوسی و مُحمد بنِ عَلی و حسَن بن عَلی و خَلفِ الصَّالحِ المَهدی (عج) .
اینجانب بیوک عباسی از پدر و مادر عزیزم که دلسوزانه برای  تمام بچه هایش زحمت زیادی کشیده ، حلالیت می طلبم . و از خانواده ام خواهشمندم که مرا ببخشند که کمتر توانسته ام به آنها برسم و میخواهم وقف راهی باشم که خداوند متعال به امت حضرت مهدی (عج) و به ما عطا فرموده و آنچه از این دنیا برایم باقی می ماند حق است که دراختیار خانواده ام قرار    می گیرد. اما چه کنم که همان قدر بیشتر امانت در دست شما بودم )ان شا الله( اگر خداوند تبارک تعالی توفیق شهادت بدهد و به شهادت برسم بخدا قسم که شماها را شفاعت خواهم کرد و از برادران حزب الهی کمیته انقلاب اسلامی و سایر پرسنل خواهشمندم که در زندگیشان همیشه برنامه ریزی داشته باشند و در مقابل دشمن و ضعف و ناتوانی از خودشان ندهید که صبور باشید که خداوند با صابرین است . از خانواده ام خواهشمندم که بعد از شهادت من گریه و ناله و زاری نکنید و تمام اشکهای خودتان را به مولایم ابا عبد الله الحسین (ع) هدیه بدهید . من  با خدای خود پیمان بستم تا آخرین قطره خونم در راه حفظ و ارزش ها و آرمانهای اسلام و قرآن و دین و مملکت از این انقلاب دفاع دکنم و یک آن آرام نگیرم.
 ای برادران حزب الهی بدانید که خون هیچ کدام از ما شهدا از خون اهل بیت سرخ تر نیست. خداوند تمام شهدا اسلام و ایران و قهرمان را بیامرزد. خداوند ولی امرت و جانشین بر حق مهدی (عج) ، حضرت امام خمینی را تا ظهور حضرت صاحب الزمان اروحنا فدا از تمام بلایا محفوظ و زنده و پایند وموفق بدار .
مرا حتی المقدور در بهشت زهرا در قطعه شهدا دفن نمایید. در پایان همگی شما را به حضرت حق می سپارم .
 
 پیام شهید :
 
در مقابل تهدیدات و حمله های دشمنان مقاوم باشید وهمواره اتحاد و یکپارچگی خود را حفظ کنید . و جبهه ها را خالی نگذارید و راه شهدا را ادامه دهید و امام را تنها نگذارید .
 
امور ایثارگران شهرداری باقرشهر
 
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.