آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

زندگینامه شهید حسین عرب کرمانی

نام: حسین           نام خانوادگی: عرب کرمانی             نام پدر: رحمت الله
 
تاریخ طلوع: 1343   تاریخ عروج :1/1/1362               محل شهادت: فکه                                   
 
نام عملیات : فکه        نوع عضویت: پاسدار            محل دفن: مفقود الاثر
 
زندگینامه :
  شهید حسین عرب کرمانی در شهریور سال 1343 در روستای محمد آباد فشافویه متولد شد ، پنج سال بیشتر نداشت که به باقرشهر نقل مکان کردند و تحصیلات خود را در مقطع ابتدایی و راهنمایی و متوسطه در همان شهر گذراند و بعد از پایان تحصیلات متوسطه به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیوست . و به عنوان یک بسیجی در مساجد و پایگاهها حضوری فعال داشت . و چندین مرتبه به جبهه های نور علیه ظلمت شتافت . و برای آخرین بار در فروردین 1362 به جبهه رفت و در منطقه عملیاتی فکه به درجه رفیع شهادت نائل آمد .
 
پیام شهید :
 
از اسلام و انقلاب دفاع کنید وهمواره پشتیبان امام باشید و در مجالس و محافل دینی و مذهبی حضوری پر رنگ داشته باشید . واجبات را انجام دهید و محرمات را ترک کنید و جبهه ا را خالی نگذارید و برای پیروزی رزمندگان اسلام و طول عمر امام دعا کنید .
 
خاطره :
مادر شهید می گوید : فرزندم وصیت نامه نداشت ولی در آخرین نامه ای که برایمان فرستاده بود نوعی وصیت نامه بود که در آن به نماز اول وقت و به خواهرانش حفظ حجاب را سفارش کرده بود و اینکه پشتیبان ولی فقیه و امام باشید و اینکه راه شهدا را ادامه دهید و نکند خدای نکرده شهدا و راهشان و خانواده هایشان را فراموش کنید. و همیشه می گفت  : در فقدان و دوری من ناراحت نباشید و بیقراری نکنید چون من امانتی در دست شما بودم و شما در اصل مرا به صاحب اصلی ام به بهترین وجه  بازگرداندید و همیشه باید افتخار کنید که هدیه ای داشته اید که در راه خدا ، تقدیم به این انقلاب و اسلام کنید . و همواره تأکید زیادی به شرکت در راهپیمایی و حضور در محافل مذهبی ودینی داشتند .  
امور ایثارگران شهرداری باقرشهر
 
1 نظر
  1. عباس می گوید

    شهید حسین عربکرمانی مسئول دسته ما بود ودر جلوی چشم ما به شهادت رسید بنده خاطره عملیات والفجر یک ونحوه شهادت ایشان را در وب گردان حمزه نوشته ام تحت عنوان خاطره عملیات والفجر یک در ضمن قبر ایشان در بهشت زهرا است ومفقود نمی باشد خداوند روح این شهید را شادنماید .
    اسکندرلو

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.