آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

ساخت بیمارستان در باقرشهر‌اولویت‌کاری‌شورای شهر جدید باشد

به گزارش‌راگانیوزدکتر فاطمه تاجیک مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری اظهار داشت: برنامه ریزی برای ساخت بیمارستان کهریزک از حدود ۳سال قبل توسط آقای هاشمی یکی از خیران مطرح حوزه درمان کشور و باهمکاری و پیگیری رحمان آذرخرداد رئیس وقت شورای اسلامی کهریزک انجام شده بود؛ این بیمارستان، یک بیمارستان خیریه است و هیچ ارتباطی به بیمارستانی که قرار بود به همت دانشگاه تهران در باقرشهر تاسیس شود، ندارد.
وی در ادامه گفت: موضوع و مدل کلی بیمارستان کهریزک با بیمارستانی که مجوز ساخت آن در باقرشهر گرفته شده بود، فرق دارد؛ بیمارستان باقرشهر توسط دانشگاه تهران اداره خواهد شد و اولین بیمارستان این دانشگاه در شهرستان ری می باشد.
وی افزود: ساخت بیمارستان باقرشهر بسیار به نفع مردم این شهر و مناطق اطراف می باشد، این بیمارستان با توجه به اینکه دولتی است، از لحاظ تعرفه قیمت ها بسیار بهتر و نفع مردم بسیار بیشتر خواهد بود، چراکه بخش دولتی پایین ترین تعرفه درمانی را در کشور دارد.
تاجیک در ادامه گفت: مجوز ساخت بیمارستان باقرشهر در سال ۹۴ از دانشگاه تهران اخذ شده است و تنها مشکل باقی مانده برای شروع کلنگ زنی ساخت این بیمارستان بحث انتقال زمین آن است که باید توسط مدیریت شهری باقرشهر مکاتبات مربوطه با وزارت علوم انجام شود.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری تصریح کرد: باتوجه به این که مجوز تاسیس بیمارستان باقرشهر توسط مهندس توکلی عضو سابق شورای اسلامی باقرشهر و بخشدار فعلی کهریزک اخذ شذه و مدیریت شهری دوره چهارم نیز احداث بیمارستان باقرشهر را بارها به مردم باقرشهر قول داده بودند؛ شورای جدید باقرشهر باید یکی از اولویت های اصلی خود را به پیگیری انتقال زمین این بیمارستان از وزارت علوم اختصاص دهد.
وی خاطرنشان کرد: در بحث بهداشت و درمان شهرستان ری با کمبود تخت بیمارستانی روبرو است، از این رو تاسیس بیمارستان باقرشهر کمک شایانی در رشد و توسعه حوزه بهداشت و درمان شهرستان ری خواهد داشت؛ انشاله مدیریت شهری دوره پنجم باقرشهر با پیگیری های خود مشکل انتقال زمین بیمارستان را مرتفع کنند تا با اخذ موافقت از کمیسیون لوایح، تاپایان سال شاهد کلنگ زنی بیمارستان دولتی باقرشهر باشیم.

سیاوش عطایی


انتهای پیام/

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.