آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

ساخت دی کلینیک در صورت عدم استقبال سازمان تامین اجتماعی به بخش خصوصی واگذار می شود

به گزارش راگانیوز-باقرشهر، علیرضا قربانعلی گفت : برای ساخت دی کلینیک با تامین اجتماعی جلسات متعددی داشته ایم که در صورت طولانی شدن و به نتیجه نرسیدن این پروژه به بخش خصوصی واگذار می شود .

وی با اشاره به اینکه رئیس درمان کل  استان تهران آقای خسروانی مقدم ساخت دی کلینیک را در باقرشهر تایید کرده اند گفت : با وجود گذشت 18 ماه هنوز هیچ اقدامی از سمت سازمان تامین اجتماعی صورت نگرفته است .

قربانعلی در ادامه یادآور شد : بخش های خصوصی بسیاری از جمله بیمارستان دی پیشنهاد همکاری برای ساخت کلینیک را به ما داده اند که اگر سازمان تامین اجتماعی تا دو ماه آینده اقدامی نکند ما با بخش خصوصی وارد مذاکره خواهیم شد .

عضو شورای شهر باقر شهر با تاکید بر اینکه بخش خصوصی باید شرایط شورای شهر و شهرداری باقرشهر را در نظر بگیرد افزود : علاوه بر اینکه بخش خصوصی تجهیزات خوب درمانی و پزشکان متعهد داشته باشد باید حتما تعرفه های درمانی را برای مردم باقرشهر در نظر بگیرد و از نظر اقتصادی مراعات مردم باقرشهر را کند .

علیرضا قربانعلی خاطر نشان کرد : با توجه به نیاز مردم خوب باقرشهر به کلینیک شبانه روزی و آسایش آنان قطعا تا دو ماه آینده تصمیم گیری در خصوص ساخت کلینیک و همکاری با سازمان تامین اجتماعی و یا بخش خصوصی روشن خواهد شد .

شیوا یعقوبی /راگانیوز

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.