آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

ساماندهی قدیمی‌ترین ورودی جنوب تهران

شهردار منطقه 20 تهران از بهسازی قدیمی‌ترین و مهم‌ترین ورودی شهر تهران در پهنه جنوب خبر داد.
 ساماندهی قدیمی‌ترین ورودی جنوب تهران

 منصور کتانباف گفت: به منظور بهسازی قدیمی‌ترین و مهم‌ترین ورودی شهر تهران در پهنه جنوب، عملیات عمرانی تعریض خیابان شهید رجایی حد فاصل سه راه خیرآباد تا تقاطع ترانسفو در حال اجراست.

شهردار منطقه 20 افزود: حدود 46 هزار متر مربع از مسیر این پروژه عمرانی با ارائه تسهیلات تشویقی از سوی مدیریت شهری منطقه 20 تملک و آزادسازی شده است.

وی با اشاره به اینکه این پروژه راه‌سازی یکی از ده‌ها طرح عمرانی منطقه 20 در سال جاری است ادامه داد: 2 هزار و 300 متر طول از مسیر خیابان شهید رجایی شرق به 76 متر تعریض می‌شود که با پیشرفت 40 درصدی، عملیات زیرسازی آن انجام شده است.

کتانباف تعریض معابر اصلی شهرری که سالیانه میزبان هزاران زائر و مسافر است را از اولویت‌های مدیریت شهری برشمرد و گفت: تعریض خیابان‌های قم، فدائیان اسلام و 24 متری شهید بیات نیز از دیگر معابر مهم منطقه 20 هستند که شامل بسته تشویقی عقب‌نشینی ملک معارض می‌شود و مالکان می‌توانند با استفاده از این تسهیلات در جهت اصلاح شبکه معابر داخلی شهرری مشارکت کنند.

شهردار منطقه 20 به افزایش اعتبارات عمرانی این منطقه جنوبی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 91 پروژه عمرانی آماده بهره‌برداری است و عملیات چندین طرح عمرانی بزرگ نیز آغاز شده است که تا پایان سال شاهد افتتاح آن خواهیم بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.