آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

سبد کالا بین مددجویان کمیته امداد شهرستان ری توزیع شد

به گزارش راگانیوز جواد صفاری روزسه شنبه در گفت وگو با ایرنا اظهارداشت: بمناسبت ماه مبارک رمضان از سوی خیرین سبد کالا بین نیازمندان و محرمان توزیع می شود که در این مرحله صد سبد کالا بین بیماران و سالمندان توزیع شد و این روند تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

وی افزود: این سبد غذایی شامل برنج، روغن، چای و قند، خرما ،گوشت قرمز و مرغ در مجموع به ارزش دو میلیون ریال می باشد که با همکاری خیرین شهرستان و طی برنامه ریزی و زمان بندی مناسب در بین بیماران و سالمندان نیازمندان توزیع شد.

وی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان فرصتی برای دستگیری از نیازمندان و فقرای جامعه است، ادامه داد: میل کمک به ایتام فقرا و نیازمندان از جلوه های زیبای ماه مبارک رمضان است که اوج انجام این سنت های حسنه را در جامعه آشکار می سازد.

صفاری تصریح کرد: بسیاری از مشکلات جامعه از جمله فقر ریشه در فرهنگ دارد که در همین زمینه باید فرهنگ دستگیری از نیازمندان و فقرا در جامعه اشاعه یابد چرا که فرهنگ انفاق به شادابی اجتماع کمک می کند.

وی ادامه داد: در اسلام کمال و سعادت انسان بر دو پایه اصلی نماز و کمک به نیازمندان و محرومان جامعه بنا شده است.

صفاری تاکید کرد: کمک به نیازمندان به عنوان یک وظیفه مهم اجتماعی قلمداد می شود که همگان باید نسبت به این مهم توجهی ویژه داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: مردم این شهرستان مذهبی کمک به همنوع خود را فراموش نکرده وهمواره با کمک های نقدی و غیرنقدی سعی می کنند تا شادی خود را با خانواده های نیازمند تقسیم کنند که این نشانگر دیانت و متدین بودن آنان است.

صفاری ادامه داد: اطعام مددجویان با گسترانیدن سفره های افطاری در مناطق مختلف طی 15 مرحله در ماه مبارک رمضان از دیگر برنامه های ویژه این اداره است.

وی با اشاره به اهداف تاسیس این نهاد انقلابی و مقدس تصریح کرد: این نهاد مقدس با هدف کمک به نیازمندان به فرمان حضرت امام خمینی(ره) تاسیس شد و در صورتی که نیازمندان شناسایی و از سوی مردم معرفی شوند براساس بررسی ها ، تحت پوش این نهاد قرارخواهند گرفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.