آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

ستاد عتبات عالیات شهرری افتتاح شد

ستاد عتبات عالیات شهرری با حضور معاون سیاسی ـ اجتماعی استاندار تهران افتتاح شد.

81077732-5553524

به گزارش راگانیوز ستاد عتبات عالیات شهرری با حضور معاون سیاسی ـ اجتماعی استاندار تهران افتتاح شد.

شهاب‌الدین چاوشی، طی سخنانی اظهار داشت: امروز به برکت اهل‌بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام شاهد آرامش و عزت در ایران اسلامی هستیم.

وی با تاکید بر اینکه پرچم‌داری ایران اسلامی از اسلام مسئولیت مدیران و مسئولان را خیلی سخت کرده است و باید همه مسئولان با خدمت‌رسانی صادقانه و انجام وظایف خود به شایستگی پرچمدار اسلام باشند.

چاوشی، در ادامه با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران الهام گرفته از اسلام و اهل‌بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام است، خاطرنشان کرد: امید است با انجام رسالت خود برای حفظ مقبولیت نظام و حفظ امید در بیت آزادگان جهان که دل در گرو انقلاب نهاده‌اند تلاش گسترده‌ای داشته باشیم.

معاون سیاسی ـ اجتماعی استاندار تهران تصریح کرد: امیدواریم با عنایت باری‌تعالی و عملکردمان یاد و نام امام حسین (ع) و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام را در دل مردم زنده نگاه داریم.

چاوشی ادامه داد: امروز فرصتی است که بتوانیم با اعمال خود زینت اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام باشیم.

آیین افتتاح ستاد عتبات عالیات شهرری با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی شاهچراغی امام جمعه شهرری، حجت‌الاسلام والمسلمین سید صالح یاسینی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان تهران، ائمه جمعه شهرستان ری، شهاب‌الدین چاوشی معاون سیاسی ـ اجتماعی استاندار تهران، هدایت‌الله جمالی‌پور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری و اعضای شورای اداری شهرستان ری در تالار خدمت فرمانداری ویژه ری برگزار شد.

این گزارش حاکی است، ستاد عتبات عالیات تاکنون در بخش‌ها و شهرهای مختلف شهرستان ری از جمله باقرشهر، خاوران و .. افتتاح و آغاز به کار کرده است و در طول سالیان گذشته تلاش‌هایی را در راستای رسالت خود انجام داده‌اند و از شهرری که در ادوار گذشته تلاش‌هایی همچون استقبال و میزبانی ضریح حضرت مسلم (ع) و کمک برای ساخت این ضریح و فعالیت‌هایی در این راستا داشته است از امروز ستاد عتبات عالیات شهرری به‌طور رسمی فعالیت‌های خود را آغاز کرد.

– See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13921220000874#sthash.cBc3hepo.dpuf

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.