آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

ستاد مدیریت بحران شهرداری باقرشهر به دستگاه ست امداد و نجات سنگین (holmatro) مجهز شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر، این ست امداد و نجات به ارزش تقریبی 70میلیون تومان به‌صورت رایگان توسط امور شهر و شوراهای استانداری تهران به شهرداری باقرشهر اهدا گردید.

سعید شفیعی مسئول ستاد مدیریت بحران شهرداری باقرشهر در گفتگو با خبرنگار با اعلام این خبر افزود: اين سيستم بيشتر در عملیات نجات كاربرد دارد. اين سيستم به‌طور متحرك و گردشي است و به‌سادگی در عمليات اضطراری مونتاژ و سر هم می‌شود و در همه شرايط عمليات نجات در حالت ايستايي مقاومت بالا و سريع و مطمئن است و در اين حالت عملياتي شرايط منظم‌تر و پيچيدگي کمتر دارد.

وی گفت: اين سيستم با همه الزامات و ضروريات نجات مطابقت دارد و در همه شرایط با استفاده از ویژگی مقاوم آن در محیط با استفاده از holmatro از آسیب بیشتر به مصدوم جلوگیری کرده و فضای ایمنی را برای آسیب دیدگان فراهم می‌سازد.

اين سيستم براي بالا بردن و بلند كردن اجسام بكار می‌رود. ديگر خصوصيات اين ابزار سبك بودن آن است كه همواره با بست هاي چفتي و فنري در زمان كوتاهي سر هم می‌شوند؛ و با استفاده از لوازم جانبي متعدد و طول‌های متغير و متفاوت، درواقع می‌تواند هر شيء را در زواياي مختلف بلند و يا نگه داردکه این تنها یکی از کاربردهای مفید این مجموعه است.

وی در پایان ضمن تشکر از اهداکنندگان این لوازم اظهار داشت: باقرشهر به دلیل موقعیت جغرافیایی و همچنین وجود صنایع سنگین، خطوط انتقال انرژی و وجود گسل زلزله کهریزک و ری استعداد خطرپذیری بالایی دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.