آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

سردار نصیری: هیچ‌گاه رهبری را در برابر زیاده‌خواهی دشمنان تنها نمی‌گذاریم

 هیچ‌گاه رهبری را در برابر زیاده‌خواهی دشمنان تنها نمی‌گذاریم

به گزارش راگانیوز به نقل از فارس، آیین بزرگداشت عملیات حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران و یادواره سرداران شهید حجت‌الاسلام محسن درودی، حسین اسکندرلو و محمدحسین حسنیان با حضور سردار علی نصیری فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران، سردار خادم‌الحسینی یادگار هشت سال دفاع مقدس و از هم‌رزمان فرماندهان شهید لشکر 10 سیدالشهداء (ع) و  فرماندهان، معاونان، مسئولان و جمعی از پرسنل سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران و ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) در قطعه 72 تن گلزار شهدای بهشت زهرا (س) برگزار شد.

سردار علی نصیری لحظاتی پیش طی سخنانی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا و سلام و درود به رهبر فرزانه انقلاب با اشار به عملیات غرور آفرین حضرت سیدالشهداء (ع) در منطقه فکه اظهار داشت: رزمندگان لشکر 10 حضرت سیدالشهداء (ع) با توکل به خدا، توسل به اهل بیت عصمت و طهارت علیه‌السلام و مدد گرفتن از حضرت حجت (عج) در عملیات حضرت سیدالشهداء (ع) حماسه آفریدند.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران با ارج نهادن به قام پاسداری گفت: پاسداران باید همواره شکرگذار خداوند متعال باشند که توفیق پاسداری از ارزش‌های دین مبین اسلام و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی دارند.

وی افزود: پاسداران انقلاب اسلامی امروز لباسی را بر تن کرده‌اند که فرماندهان شهید همچون سرداران شهید حجت‌الاسلام محسن درودی، حسین اسکندرلو و محمدحسین حسنیان به تن داشتند و عاشقانه در پاسداری از ارزش‌های دین مبین اسلام و آرمان‌های انقلاب جان خد را تقدیم کردند.

نصیری پاسداری را به معنای عبور از خود برای رسیدن به خدا دانست و عنوان کرد: پاسدار هرچه دارد برای رسیدن به معبود خود تقدیم می‌کند.

وی بیان داشت: امروز پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در کنار شهدای والامقام انقلاب اسلامی با آنان پیمان می‌بندند که همانند شهدای والامقام انقلاب اسلامی که حماسه آفریدند همواره حامی و مدافع ولایت فقیه باشند.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران تصریح کرد: عاشقان راه ایثار و شهادت امروز نیز با شهدا تجدید میثاق کرده و اعلا می‌کنند که هرگز رهبر معظم انقلاب را در برابر زیاده‌خواهی دشمن تنها نمی‌گذارند و تا پای جان در مسیر شهدا طی طریق کرده و توفیق شهادت در راه خدا را از درگاه باریتعالی خواستار می‌شوند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.