آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

سردمداران آل‌سعود در فاجعه منا مقصر هستند/مسئولان سعودی برای جان مردم ارزش قائل نیستند

به گزارش راگانیوز ، آیت‌الله محمد محمدی ری‌شهری امشب در حاشیه دیدار فرماندهان، مسئولان، مدیران و اعضای سپاه حضرت سیدالشهدای (ع) استان تهران که در تالار شیخ صدوق (ره) آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) برگزار شد در جمع خبرنگاران در ارتباط با فاجعه مصیبت‌بار منا، اظهار داشت: این فاجعه در واقع یک فاجعه مربوط به جهان اسلام است.

وی با بیان اینکه آل‌سعود قطعاً در فاجعه اندوه‌بار منا مقصر است، افزود: مقصران حادثه منا تنها مسئولان و دست‌اندرکاران مستقیم برگزاری حج در عربستان نیستند بلکه مسئولان سعودی رده بالا نیز دراین حادثه مسئولیت دارند.

رئیس سابق سازمان حج و زیارت تصریح کرد: با توجه به شناخت و سابقه‌ای که طی سالیان مسئولیت در حوزه حج داشتم، منا منطقه‌ای حادثه‌خیز است و اگر سهل‌انگاری صورت نمی‌گرفت و برنامه‌ریزی در راستای پیشگیری حوادث می‌شد، قطعاً جلوی حادثه را می‌گرفتند.

وی متذکر شد: قطعاً سهل‌انگاری آل‌سعود در ارتباط با فاجعه منا قابل مشاهده و لمس است.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) با اشاره به خوی استکباری آل‌سعود بیان داشت: آل‌سعود با توجه به خوی استکباری‌ که دارد، ارزشی برای جان مردم قائل نیست.

آیت‌الله محمدی ری‌شهری در پایان خاطرنشان کرد: جنایات آل‌سعود در یمن، بحرین و … و کودک‌کشی‌های این رژیم نشان از این دارد که آنها برای جان مردم ارزش قائل نیستند.

به گزارش فارس، دیدار فرماندهان، مسئولان و اعضای سپاه حضرت سیدالشهدا استان تهران با آیت‌الله ری‌شهری با حضور سردار علی نصیری فرمانده سپاه سیدالشهداء (ع) استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین مختار نظری مسئولان نمایندگی ولی فقیه در سپاه سیدالشهداء (ع) استان تهران، معاونان، مسئولان، رؤسای سازمان‌های قشری و اعضای سپاه حضرت سیدالشهدای استان تهران در تالار شیخ صدوق (ره) آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) برگزار شد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.