آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

سرنوشت کتابخانه باقرالعلوم(ع) باقرشهر در هاله ای از ابهام

5555

به گزارش راگانیوز –بدون شک کتابخانه ها در هر شهری با هر درجه از توسعه نقش غیر قابل انکاری  در سواد آموزی و پیشرفت شهروندان دارد. از این رو ساخت کتابخانه و ترویج فرهنگ کتابخوانی باید یکی از اولویت های مدیران شهری و در سطح کلان مدیران فرهنگی کشور باشد زیرا مطالعه توسعه و ترقی جامعه را به دنبال دارد.

نزدیک به چهارسال پیش کتابخانه باقرالعلوم (ع) باقرشهر که مشغول خدمات دهی به شهروندان بود با هدف بازسازی و توسعه تخریب گردید اما با گذشت سال ها هنوز اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است.

دیماه سال گذشته بود که مسئولین خبر از پیگیری اجرای طرح بازسازی کتابخانه باقرالعلوم (ع) باقرشهررا دادند( لینک خبر) اما با گذشت 16 ماه سرنوشت این کتابخانه در هاله ای از ابهام قرار دارد.

اگرچه احداث کتابخانه یا توسعه این کتابخانه اقدامی پسندیده از طرف مسئولین مربوطه است و در حال حاضر با توجه به گسترش جمعیت این شهر نیازمند تعداد بیشتری فضای مناسب برای مطالعه است اما عدم توجه به بازسازی این پروژه موجب شده تا مردم به این موضوع عکس‌العمل نشان دهند به‌ویژه قشر دانشجو و افرادی که قبلاً از این کتابخانه استفاده می‌کردند منتظر احداث و بهره‌برداری از این پروژه هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.