آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

سرپرست فرهنگسرای ولا: حضور مردم و مسولان در راهپیمایی خط بطلانی بر سیاست های تفرقه افکنانه دشمنان نظام است

شهرری-راگانیوز- سرپرست فرهنگسرای ولا گفت: حضور آگاهانه و هوشمندانه مردم و مسوولان در راهپیمایی 22 بهمن خط بطلانی بر سیاست های تفرقه افکنانه دشمنان نظام اسلامی است.

 81039427-5492081

ˈعلیرضا نوروزیˈ روز سه شنبه در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن ماه در گفت وگو با ایرنا افزود: مردم با بصیرت ایران اسلامی با تبعیت از ولی فقیه یک بار دیگر شکوه و عظمت خود را در برابر چشمان جهانیان به نمایش گذاشتند.

وی اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی های فرهنگی و اجتماعی فرهنگسرای ایران ما در راهپیمایی 22 بهمن فعالیت های چشمگیری برای جذب خانواده ها و اثرگذاری حضور حداکثری از مدت ها قبل آغاز شده بود.

وی تاکید کرد: فرهنگسرای ˈایران ماˈ دارای غرفه های مختلف از جمله غرفه کودک است که در این غرفه بحث ارتباط گیری کودکان با موضوع انقلاب مطرح می شود و هدف این فعالیت کودکان 8 ساله هستند.

وی ادامه داد: در این غرفه کودکان فعالیت های مختلفی را از قبیل نقاشی با موضوع فرار شاه، پیروزی انقلاب انجام می دهند که در کنار این غرفه بخشی با عنوان نقاشی پرچم وجود دارد که با استفاده از گوواش سه خط رنگی پرچم ایران را بر روی صورت کودکان نقاشی کرده و این کار باعث تقویت هویت ملی و عرق میهن پرستی کودکان است.

نوروزی با توجه به نمایشگاه پوستر و عکس افزود: در این نمایشگاه دستاوردهای 35 ساله انقلاب به معرض دید عموم قرار می گیرد و مردم با این دستاوردها آشنا شده که بیشتر جنبه ی علمی و فناوری دارد و هدف آشنایی مردم و زنده نمودن خاطرات انقلاب است.

وی در ادامه گفت: این غرفه جنبه سرگرمی و نشاط داشته و دو نماد از استکبار جهانی و شاه ملعون به صورت آدمک هایی طراحی و ساخته می شود.

سرپرست فرهنگسرای ولا تاکید کرد: این بخش به صورت مسابقه عمومی برگزار و هر یک از شهروندان بتواند با استفاده از دارت به هدف های مورد نظر از این آدمک ها پرتاب کنند جوایزی را دریافت می کند و این بخش برای سرگرمی جوانان طراحی شده است.

نوروزی با اشاره به غرفه عکس افزود: این غرفه نیز به مناسبت دهه فجر است که در دو صحنه به یادماندنی انقلاب مخاطبان عکس می گیرند که می توانند به صورت حضوری دریافت کنند و در غیر اینصورت می توانند به فرهنگسرا مراجعه و عکس های خود را دریافت و این غرفه پیوندی بین نسل چهارم و اول انقلاب ایجاد می کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.