آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

سیاوش عطایی رییس انجمن بازی های بومی محلی دانشگاه پیام نور استان تهران شد

به گزارش راگانیوز به نقل از  فرتاک نیوز،سیاوش عطایی جوان خوش آتیه باقرشهری طی  حکمی از سوی مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور کشور، به عنوان رئیس  انجمن ورزش های روستایی و بازی های بومی محلی دانشگاه پیام نور کل استان تهران منصوب شد.

ورزش باقرشهر که طی سال های اخیر باکسب مدال های مختلف همواره در سطح کشور درخشان بوده است، بی شک با کسب چنین کرسی های ملی و استانی توسط افراد متخصص و بومی می تواند در آینده ای نه چندان دور نفرات برجسته ای به مدیریت کلان ورزش کشورمان معرفی نماید.

 

امید است با نصب العین قرار دادن تقوا ، تلاش و پشتکار و با استفاده از نیروهای کار آمد جوان و متعهدی همچون سیاوش عطایی و همچنین بهره گیری از تجارب پیشکسوتان، در جهت رشد و گسترش ورزش در میان دانشجویان گام های مثبتی برداشته شود.

 

گفتنی است؛ مهندس سیاوش عطایی کارشناس ارشد مدیریت شهری و از فعالان رسانه ای شهرستان ری است که سوابقی همچون مدیر روابط عمومی هیات کشتی استان تهران، مدیر روابط عمومی هیات بیلیارد و اسنوکر استان تهران، مسئول روابط عمومی ستادنماز جمعه بخش کهریزک و رئیس هیات ورزش های روستایی و بازی های بومی محلی باقرشهر و کهریزک را در کارنامه فعالیت های اجرایی و ورزشی خود دارا می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.