آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

طرح گرامیداشت میلاد شهدا در شهرری کلید خورد

به گزارش راگانیوز ، در این طرح ارزشی و عاطفی که به ابتکار مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری آغاز شده است میلاد باسعادت شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی گرامی داشته می شود.
در این طرح که به صورت نمادین از منزل شهید هادی نیکمرام و به مناسبت سالروز تولد این شهید آغاز شد مسئولان بنیاد شهید با تهیه کیک تولد با حضور در منزل این شهید سالروز تولد این شهید را گرامی داشته و به خانواده این شهید تبریک گفتند.
نادر نصیری در حاشیه آغاز این طرح گفت: تولد شهدای والامقام روز بزرگی است چرا که در این روز انسانی به دنیا پا گذاشت که که با حضور خود جلوه ای از ایثار و فداکاری و گذشت شد و با نثار خون پاک خود الگوی ایثار و جهاد شد.
وی با بیان اینکه تولد شهدای والامقام باید توسط جامعه ای که آرامش و اعتلای خود را مدیون خون پاک این انسان است گرامی داشته شود افزود: با حضور در منزل شهدای والامقام و گرامیداشت سالروز تولد آنان با اهدای کیک اقدامی کوچک در جهت تکریم شهید و شهادت انجام می دهیم.
نصیری گفت: شهدای والامقام با شهادت خود مولد آرامش و آسایش ملت ایران شدند و حق این است که همه در سالروز تولد آنان شاد باشیم و به یکدیگر خلقت چنین انسان های ارزشمندی را تبریک بگوییم و از خدا بخواهیم که زمین را از چنین نعمت های الهی و معنوی خالی نگرداند.
ایثار
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.