آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

شاهچراغی: شورایاران از هیچ کوششی برای خدمت به مردم دریغ نکنند

امام جمعه شهرری گفت: شورایاران از هیچ کوششی برای خدمت به مردم دریغ نکنند و با توجه به موانع متعدد در مرتفع کردن مشکلات مردم هیچ‌گاه خسته و ناامید نباشند.
امام جمعه شهرری:هدف گذاری رهبر معظم انقلاب رفع مشکلات در تمام عرصه هاست

به گزارش راگانیوز صبح امروز دبیران شورایاری محلات منطقه 20 در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی شاهچراغی، امام جمعه شهرری به طرح گزارش عملکرد و طرح مشکلات منطقه پرداختند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهچراغی طی سخنانی در این نشست با تشکر و قدردانی از عملکرد شورایاری منطقه 20 اظهار داشت: شورایاران از هیچ کوششی برای خدمت به مردم فروگذار نباشند و با توجه به موانع متعدد در مرتفع کردن مشکلات مردم هیچ‌گاه خسته و ناامید نباشند.

امام جمعه شهرری با اشاره به روایتی از امام حسین علیه‌السلام نیازهای مردم را نعمتی برای مسئولان دانست و خاطرنشان کرد: با امید و بانشاط بودن در عرصه خدمتگزاری لطف و عنایت خداوند را در پی خواهد داشت.

وی در ادامه افزود: در جلسات و دیدارها با مسئولان کشوری و شهر تهران و شهرری همواره پیگیر و خواستار بر طرف شدن مشکلات و خدمات رسانی ارزنده به مردم شریف و شهید پرور ری باشید.

بالاترین افتخار شورایاران، منتخب مردم بودن برای خدمتگزاری به آن‌هاست

جعفر شربیانی، دبیر هیئت رئیسه شورایاری منطقه 20 در این دیدار که در دفتر امام جمعه شهرری برگزار شد، به ارائه گزارش عملکرد شورایاری در شهرری پرداخت و خاطرنشان کرد: بالاترین افتخار شورایاران منتخب مردم بودن برای خدمتگزاری به آنهاست و همین امر باعث شده با تمام مشکلات و موانع پیش رو در پیگیری امور مردم مستمر و ثابت قدم باشد.

وی در ادامه به مشکلات عمرانی، خدماتی، بهداشتی، زیست محیطی و فرهنگی منطقه 20 اشاره کرد و افزود: تمام تلاش شورایاری حضور مسئولان شهری اعضای شورای شهر تهران و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در شهرری و برگزاری جلسات تخصصی با آن‌ها در مورد شناساندن ظرفیت‌های ری و مشکلات گوناگون این شهر است.

دبیر هیئت رئیسه شورایاری منطقه 20 تصریح کرد: مجمع دبیران شورایاری محلات 20 با تلاش و کوشش افزون بر تکالیف قانونی‌اش سعی در پر کردن خلاء شورای شهر شهرری را دارد.

این گزارش حاکی است، در ادامه برخی از دبیران شورایاری محلات به بیان مشکلات منطقه پرداختند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.