آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

شبکه معابر شهری جنوب تهران استاندارد شد

راگانیوز-شهردار منطقه 20 تهران از احداث و تعریض بیش از 733 هزار متر مربع معبر شهری در نقاط کلیدی و پرتردد این منطقه خبر داد و گفت: با احداث این میزان معبر شبکه معابر شهری جنوب تهران استاندارد شد.

شبکه معابر شهری جنوب تهران استاندارد شد

به گزارش راگانیوز عظیم بابایی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه بهسازی معابر شهری به منظور ایجاد زیرساخت‌های مناسب و توسعه شبکه ارتباطی حمل و نقل، از طرح‌های اولویت‌دار مدیریت شهری منطقه 20 طی هشت سال گذشته بوده تاکنون 733 هزار و 600 مترمربع معبر شهری در این منطقه احداث و تعریض شده است.

شهردار منطقه 20 به موقعیت مذهبی و تاریخی شهرری به عنوان قطب فرهنگی و مذهبی شهر تهران اشاره کرد و گفت: احداث معابر ضلع شرق و جنوب حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، رمپ و لوپ بلوار دستواره آزادگان، رمپ و لوپ شهرزاد آزادگان، رمپ و لوپ فدائیان اسلام آزادگان، امتداد بزرگراه امام علی(ع)، خیابان‌های محمودآباد، عباس‌آباد، مختاری، 24 متری، صاحب الزمان(عج) و … به‌منظور کاهش بار ترافیکی و توسعه شبکه ارتباطی حمل و نقل در منطقه 20 انجام شده است.

وی با اشاره به اجرای 30 پروژه کلیدی احداث و تعریض خیابان، طی سال‌های اخیر خاطرنشان کرد: تعریض خیابان‌های فدائیان اسلام، دهخدا، 13 آبان، امامزاده ابوالحسن (ع)، شهید غیبی و شهید زهره‌وند نیز در افزایش ظرفیت شبکه معابر شهری این منطقه بسیار تاثیرگذار بوده است.

شهردار منطقه 20 تهران زیبایی سیمای عمومی را از اهداف دیگر استانداردسازی معابر و شریان‌های ارتباطی سطح شهر برشمرد و تصریح کرد: نصب علائم و المان‌های ترافیکی از دیگر اقداماتی است که به‌منظور ایمن سازی و کاهش تصادفات احتمالی در محل‌های مذکور انجام شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.