آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

شهدا جان خود را سرمایه حفظ ملت و کشور کردند

رییس دانشگاه آزاد یادگار امام واحد شهرری گفت: شهدا بزرگترین سرمایه خود را که جانشان بود صرف حفظ و حراست از ملت و کشور کردند.

کیانوش فتحی روز یکشنبه در مراسم تشییع و تدفین پیکر دو شهید گمنام در محل این دانشگاه که با حضور مردم، مسوولان و جامعه دانشگاهی برگزار شد، تاکید کرد: امروز افتخار بزرگی نصیب دانشگاه آزاد یادگار امام شد که شاهد حضور گسترده دانشجویان و مردم شهید پرور تهران برای مراسم تشییع این شهدا بود .

وی تصریح کرد: مردم هنوز ایثارگری های شهدای دوران دفاع مقدس را به خوبی به یاد دارند به همین منظور مسوولان، استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرری با آمادگی کامل از این دو شهید بزرگوار استقبال کردند و میزبانی از این یادگاران دوران دفاع مقدس افتخار بزرگی برای دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرری محسوب می شود.

فتحی ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی عزت، عظمت و پیشرفتی که بدست می آورد را مدیون جانفشانی شهدا و ایثارگران است .

وی خاطر نشان کرد: با گذشت چندین سال از جنگ، کشور در برخی زمانها و به مناسبت های خاص به عطر این شهیدان آغشته می شود تا از یاد شهدا غافل نشویم.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی یادگار امام واحد شهرری تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی بخاطر این شهدا است که با اقتدار حرف اول را می زند و دشمنان اسلام می دانند تا در جمهوری اسلامی ایران عطر شهدا می پیچد این کشور با تمام قدرت در برابر مستکبران ایستاده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.