آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

شهرداری حسن آباد اقدامات زمستانی خود را آغاز کرد

راگا نیوز – شهردار حسن آباد از توابع شهر ری از آغاز اقدامات زمستانی این شهرداری به منظور پیشگیری از بروز هرگونه حادثه خیابانی خبر داد.

 

سیدˈکاظم میری آشتیانیˈ ضمن اشاره به حجم تردد در جاده ترانزیتی تهران – قم که محور مهم ارتباطی است، گفت: در فصل زمستان گاهی شاهد بروز مشکلاتی هستیم که باید با استفاده از تجربیات گذشته و هماهنگی دستگاه های اجرایی این مشکلات به حداقل کاهش یابد.

وی بر آماده سازی دپوی نمک و ذخیره سوخت تاکیدکرد و با اشاره به اقدامات انجام شده شهرداری حسن آباد در طول چندروز گذشته افزود: لایروبی مسیل های داخل شهر، پاکسازی جداول کانال های هدایت آبهای سطحی شهر، پاکسازی مسیر آبهایی که از محل های دیگر به سمت شهر جاری می شوند و تهیه و تجهیز وسایل برف روب، نمک پاش و ماشین آلات مورد نیاز جهت اقدام به موقع از جمله آن است.

شهردار حسن آباد، در ادامه ایجاد ستاد برف روبی در شهرداری منطقه، تعمیر ماشین آلات برف روب را از دیگر اقدامات طرح زمستانه شهرداری این منطقه اعلام کرد.

وی همچنین اعلام کرد: واحد ترافیک شهرداری منطقه با در نظر گرفتن شروع فصل بارش و لغزنده شدن سطح معابر و همچنین با توجه به فرسوده شدن سرعتگیرهای سطح شهر، اقدام به تعویض و تعمیر سرعتگیرها در معابر اصلی، کوچه و خیابانهای شهر حسن آباد کرده است.

شهردار شهر حسن آباد افزود: نصب انواع اقلام ترافیکی برای بهبود عبور و مرور و افزایش ایمنی رانندگان در سطح شهر از دیگر اقدامات واحد ترافیک شهرداری منطقه است.

وی در ادامه با اشاره به فصل سرما و استفاده مردم از لوازم گرما زا و احتمال بروز آتش سوزی، گفت: آتش نشانی شهرداری با تکمیل تجهیزات خود آماده خدمات رسانی به شهروندان در خصوص اقدام به موقع در جهت اطفاء حریق و امداد و نجات است.

آشتیانی اضافه کرد: درهمین راستا شهرداری حسن آباد به منظور افزایش سطح آگاهی مردم در استفاده از وسایل گاز سوز و رعایت نکات ضروری ایمنی بروشورهایی را دربین شهروندان توزیع کرده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.